{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

simon a
simon a
Tilmeldt:
8. jul 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Fejlkode P119A00 - Audi A3 8v 1.8 tfsi {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der nogen der har bekendtskab med fejlkode P119A00 på en Audi a3 8v?

Motorlampen lyser, har i et håb fået skiftet ventilen i brændstofpumpen, desværre uden det har virket.

Ved kold motor hakker den lidt ved lave omdrejninger, som om den ikke får nok benzin?

Der er for nyligt blevet skiftet vandpumpe, hvorfor indsugningsmanifolden har været afmonteret, sidder der noget inde bagved som kan have effekt på sensor? Eller er det udelukkende pumpen på siden af motoren som der kan være årsag?

Inden jeg sender den til Audi vil jeg super gerne høre om erfaringer, hvis nogen har?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fejlkode P119A00 - Audi A3 8v 1.8 tfsi
  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 668
  • simon a
    simon a Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   11. jan 2021 Har været derinde, måske det blot sensor, føler ikke der mangler tryk.

    Ved du om jeg roligt kan køre videre? eller skal jeg lade bilen stå til det lavet?


  • #3   11. jan 2021 du siger det næsten selv. det er da helt sikkert en pakning eller lign der er smuttet da i har monteret manifolden igen smiley

  • simon a
    simon a Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   11. jan 2021 Det lidt træls.. Mange tak for svar. Vil du råde mig til at sende den til Audi?
    og kan jeg køre videre eller kan jeg ende med at skade motor?


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.890
    #8   11. jan 2021 Hvis pak flader på topstykke og indsugningsmanifold ikke har været gjort ordentlig rent, så den suger falsk luft. Ja så vil det give en masse fejl...Et værksted er ikke bedre end den mekaniker de har ansat....Jeg har et lokalt værksted som virkelig har øje for detaljer, og de sætter gerne lærlinge timer på så jeg kan spare penge...Men jobbet er altid perfekt udført....

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.890
    #9   11. jan 2021 Ethvert audi værksted kan have en lorte mekaniker ansat, og ethvert lille værksted kan have en virkelig dygtig mekaniker ansat........

  • simon a
    simon a Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #10   11. jan 2021 Ja. Tak for dit input.
    Er lidt i vildrede, det kan jo være 100 forskellige ting


  • #11   12. jan 2021 f found with a TFSI engine and 16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean is also flagged, this could be caused by a failed rear main seal.

    Dette er taget ud fra det Kim P. linker til. Ligner det ikke meget godt noget der kan bruges. Mvh. Gert


Kommentér på:
Fejlkode P119A00 - Audi A3 8v 1.8 tfsi

Annonce