{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Mette B
Mette B
Tilmeldt:
15. feb 2021
Emner: 1

Suzuki Swift årgang 2005 {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Håber nogle måske kunne hjælpe ??
Min suzuki Swift fra 2005 opfører sig mærkeligt. I fredags vil den ikke starte og jeg får sat nyt batteri i.. Falck mener at det er generatoren. Den kører fint i 2 dage. Så får jeg problemer i går igen. Jeg er ude og køre. Pludselig lyser abs, så begynder esp at lyse, servostyringen sætter ud og speedometer går i 0, trods af jeg kører. Jeg kører hjem og sætter bilen. Går hefter ud og tænder den og intet lyser og den tænder som den skal og jeg kører en kort tur uden der sker noget. Nogle der kan have en ide om hvad det kan være? På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki Swift årgang 2005
  • #1   15. feb 2021 Falck gutten har jo formentligt målt din generator , så hvorfor ikke tro på ham

  • #2   15. feb 2021 Det hjælper kun meget kortvarigt at skifte batteriet hvis generatoren er defekt .

    Hvis falck manden siger defekt generator er det sådan en der skal til , og så skal du have ladet dit nye batteri op inden du kører igen .


  • #3   15. feb 2021 Det hjælper kun meget kortvarigt at skifte batteriet hvis generatoren er defekt .

    Hvis falck manden siger defekt generator er det sådan en der skal til , og så skal du have ladet dit nye batteri op inden du kører igen .


Kommentér på:
Suzuki Swift årgang 2005

Annonce