{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Olielampe blinkede og hylede {{forumTopicSubject}}

Hej. Her sidste uge da jeg skulle på arbejde ville jeg som altid tage bilen, men da jeg forlod parkeringspladsen begyndte olielampen på bilen at blinke. Jeg stoppede med det samme og tjekkede olien. Alt var som det skulle være. Derfor tænkte jeg at det skyldtes for lavt olietryk, eller måske en defekt sensor.

Så har jeg prøvet her i dag da det er blevet lidt varmere at lade den stå lidt i tomgang og køre en lille tur. Ingenting.

Kan det være fordi det simpelthen har været alt for koldt, eller vil fejlen stadig ligge der?

Det er en volkswagen polo 6n 1,0 jeg kører rundt i, så det er lidt af en gammel sag.

Håber der er nogen der kan give en afklaring på det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olielampe blinkede og hylede
  • #1   19. feb 2021 tror sgu du har en defekt olietrykssensor. eller oliemængde sensor. start med at udskifte den billigste smiley ellers prøv at rense stikkene. der kan godt samle sig snavs som laver en dårlig forbindelse. måske er de irrede?

  • #2   19. feb 2021 Hvor er det stikkene sidder?

  • #3   19. feb 2021 Hvis fejlen er væk, så tag det som atmosfæriske forstyrrelser og kør glad videre.
    Spild af penge at spille reservedels bingo på en fejl der ikke er der længere.


  • #4   19. feb 2021 følg sensorerne. find den på 7zap etka online katalog. har lige solgt min med tilhørende haynes manual desværre. Men der ligger også en online haynes hvis du Google haynes manual 6n1 polo

  • #7   19. feb 2021 nemlig rigtig. spild af penge, for sensoren koster hvad... 150 kr og lidt fritifshygge. Men hvis du kører fra Sjælland til Jylland, omvendt eller bare 50 km væk, så er det sgu dyrt at få bilen hjem igen på lad eller energi hvis du skal skubbe den. Men hver sin smag. typisk eksempel på idioti, hvis stikkontakten ryger en enkelt gang så fuc# det. næste gang er hytten alligevel brændt ned. ?????

  • #8   19. feb 2021 Kortslutningen er vist på din 1. sal. og røge er sluppet ud smiley

  • #9   20. feb 2021 det ikke en gang løgn, men din er vidst brændt helt ud. fyldt med sod og slam.

    - til trådstarter, det er en pisse nem bil at reparere på, så giv dig i kast med det smiley og klart en bil værd at reparere på efter min mening. held og lykke med det, håber du finder ud af noget brugbart.


  • #10   20. feb 2021 Jeg takker smiley

  • #11   20. feb 2021 man skifter sgu da ikke bare ting for hyggens skyld.. jeg startede min passat efter vaskehal, fik samme advarsel, slukkede og startede igen, fejlen var væk, det skete i 2019..

    jeg har vej hjælp i min forsikring og fri lånebil...


  • #12   25. feb 2021 nej, jeg skifter også først bremser når de skurrer på og jeg rammer røven på folk. skifter også først olie når lampen lyser. Men derfor kan man godt vedligeholde nogle ting som har delvist defekte funktioner....? det efter min optik sådan man holder ting i live, ved at holde dem sunde og raske...
    du vasker sikkert også først tissemanden når den lugter. du tager det ikke i opløbet vel?


  • #13   25. feb 2021 du skal nok komme langt i livet

Kommentér på:
Olielampe blinkede og hylede

Annonce