{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

Mia H
Mia H
Tilmeldt:
20. feb 2021
Emner: 1

Sikring til bag og positionslys Citroen Jumper {{forumTopicSubject}}

Hej,
er der måske en der kan hjælpe. baglys og positionslys i højre side virker ikke i min jumper, skiftede en pære og så røg det hele. Det burde jo være en sikring, men der findes ikke en sikring til bag og positionslys iflg instruktionsbogen, men alle andre lysgrupper er nævnt.
Jeg har prøvet at have haft alle sikringer ude, men ingen virkede til at være gået.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikring til bag og positionslys Citroen Jumper
  • #1   20. feb 2021 Hvis ingem sikringer er gået, har du beskadiget BSI boks

  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.268
    #2   21. feb 2021 hvis den har træk kan der være monteret en ekstra boks til det der har sine egne sikringer alt efter fabrikat af trækket

  • #3   21. feb 2021 #2
    Selv pm der så et træk vil det jo IKKE fjerne forreste positionslys VEL ?


  • #4   22. feb 2021 Da jeg skulle have ekstra baklys på min Fiat Ducato i sin tid (2014/2015) fik jeg sat det direkte til det almindelige baklys hvilket gjorde at alt forsvandt af lys i bagenden - kan ikke huske omkring forenden.

    Men efter jeg havde taget det ekstra baklys fra igen og startet bilen op 2-3 gange kom alt lyset tilbage.
    Snakkede med en mekaniker fra Fiat der fortalte at boksen lukker ned for at beskytte sig mod kortslutning og hvis fejlen løses så starter boksen op igen efter nogle forsøg.

    Ved ikke om det er samme fejl du har men det er et forsøg værd.


Kommentér på:
Sikring til bag og positionslys Citroen Jumper

Annonce