{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Fartpilot eller ej? {{forumTopicSubject}}

Hej BG jeg står i den situation at jeg har købt en Seat Toledo 1.2 TSI 85 Style. her for 4-5 uger siden.

er vi ikke enige om at når det er en Style så burde der være fartpilot i? i annoncen stod der i hvert fald at der er. men kan sku ikke rigtig finde andet end en lille knap som sidder ved håndbremsen?


er det bare mig som er komplet idiot eller er jeg blevet snydt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fartpilot eller ej?
  • #1   24. feb 2021 Jeg ser en knap hvor du nulstiller dine TMPS ventiler, et AUX stik, og muligvis en cigarettænder (?) .

    Jeg har ikke siddet i en Toledo siden sådan cirka 1995, men jeg vil da ikke håbe man skal sidde og fumle med en fartpilot nede imellem sæderne ?

    Den skulle da helst betjenes enten på rattet eller på en stilk bag rattet .

    Jeg søgte lige på nettet, og fandt dette, og jeg tænker det ligner din bil, hvis den altså har fartpilot ?

    https://storgaardbiler.dk/lej-en-kassevogn-hos-storgaard-biler/fartpilot/


  • #2   24. feb 2021 hvis den har fart pilot
    vil den have en arm som den i det link.

    armen er den man bruger til at skifte mellem nær og fjern lys.

    så det burde være hurtig og se om den har eller ej


  • #3   24. feb 2021 #1 og 2 Mange tak! den har lige præcis ikke sådan en arm. Så kunne godt tyde på jeg er blevet snydt. Er det noget som jeg kan gøre noget ved?

    Der skal lige siges jeg heller ikke har fået mine sommerfølge endnu selvom jeg fik afvide at de ville komme med dem 1 uge efter jeg havde været nede, og hente bilen smiley


  • #4   24. feb 2021 men kan op nogen modeller forholdsvis nemt eftermontere det.

    men du må snakke med forhandleren om hvad i lige gør ved det, hvis det er en af de ting der gjorde du købte den.


  • #5   24. feb 2021 Hvis du kan bevise at der stod at bilen havde fartpilot i salgsopstillingen, så mener jeg der er grundlag for at du får et prisafslag .

    Du kunne også forhandle dig frem til at få en (uoriginal) fartpilot monteret på forhandlerens regning naturligvis .

    Ring til forhandleren, men husk en god tone fremmer dine muligheder for et godt resultat .

    Held og lykke !


  • #6   24. feb 2021 ... du fik da i det mindste en grundig klargøring med i prisen... tø hø smiley

  • #7   24. feb 2021 Vil også sige et i en Seat må det sidde i venstre stilk som de ande VAG biler, men nogen har det i rattet.

  • #8   24. feb 2021 Billedet viser intet med fartpilot ... kun aux og tpms reset.

  • #9   24. feb 2021 Hvordan ser venstre arm ud?

  • #10   25. feb 2021 bare lige sådan et hint, så har google eksisteret i meget langtid:)

    profilbillede
  • #11   25. feb 2021 Er bilen købet af en privat eller en forhandler?
    Går ud fra at det er en brugt bil?
    Stod der i annoncen at der tages forbehold for fejl i oplysningerne?


  • #12   26. feb 2021 Hvis forhandleren har annonceret bilen som værende med fartpilot, kan du som forbruger kræve et forholdsmæssigt afslag, eller eftermontering af fartpilot (såfremt dette er muligt uden at påføre forhandleren urimelige omk.).

    Kontakt en aut. Seat forh. og hør, hvad eftermontering indebærer. Kontakt herefter sælger og tal stille og roligt om sagen samt en evt. løsningsmodel.


Kommentér på:
Fartpilot eller ej?

Annonce