{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

HJÆLP mislyd i ml 320 cdi w164 {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en Ml'er med en mislyd. Det lyder som lejestøj, men kommer kun ved hård acceleration. Lyden følger motoromdrejninger (dvs. den fortsætter efter gearskifte men øjes igen med omdrejninger). Hvis man kører bilen helt normalt, er der intet. Men giver man den kniven, kommer den..... Midterlejet på kardanen var færdigt og er skiftet men lyden er der endnu...
Kunne godt lyde som hjulleje men stopper når gassen slippes.
Håber nogen kan hjælpe. På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP mislyd i ml 320 cdi w164
  • #1   10. mar 2021 Kan jo være mange ting, men lader til at det er motoren der giver lyden og ikke gearkasse eller kardan, et stetoskop kan være en hjælp, men et skud i tågen kunne være en defekt turbo eller generator lejer

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 320
    #2   10. mar 2021 Remstrammer er også en mulighed, prøv at tage remmen af og se om det forsvinder. Vær opmærksom på at det også tager vandpumpen.

• #3   11. mar 2021 Tak for svar. Turbo tør jeg godt udelukke. Og det med at tage remmen af var også mit næste skridt.. Jeg føler bare at det kommer under bilen men jeg ved jo godt hvor meget det kan forplante sig..

Kommentér på:
HJÆLP mislyd i ml 320 cdi w164

Annonce