{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Hjælp til montering af bakkamera {{forumTopicSubject}}

Hej med jer, hvis der skulle sidde en med noget viden omkring montering af bakkamera, og kunne have en idé om, hvorfor jeg ikke får noget billede op på min head unit.

Det er første gang jeg roder med den slags.

Jeg har et uoriginal head unit, fra Kina, og har købt en nummerpladeramme med indbygget bakkamera, også er det med trådløs modtager og sender.

Når jeg sætter bilen i bakgear, så er skærmen bare sort, og jeg har nogle løse ledninger, som jeg kunne mistænke for at være dem, der gøre så der mangler et billede.

Link til galleri nedenfor, hvor der er også er noget mere beskrivelse.

Håber at der sidder en som kan hjælpe. ??

https://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/off-topic/203293-hjaelp_til_montering_af_bakkamera


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til montering af bakkamera
  • #2   20. mar 2021 Tænker at det er ret langt, at skulle trække den enten ud i motorrummet, eller om til baklygten.

    Kan der være en anden løsning, konstant strøm f.eks.?

    Og når nummerpladerammen skal monteres med kameraet, så havde jeg nemlig også tænkt mig og koble den på over baklygten, men lige nu, var det blot for at teste, før jeg begyndte og montere bagpå, og det var meget godt, for så havde jeg stået med problemet, når jeg havde adskilt endnu mere.


  • #4   20. mar 2021 Mig der er en spasser, der var et andet kabel, som jeg havde liggende et helt tredje sted, som er til bakkameraet, så nu virker det.

    profilbillede
Kommentér på:
Hjælp til montering af bakkamera

Annonce