{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Per
Per
Tilmeldt:
15. aug 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13

Spørgsmål vedr. Golf 3 projekt {{forumTopicSubject}}


Hej...

Jeg har gang i et golf 3 projekt og søger hertil nogle spørgsmål..

1. Hvordan finder jeg ud af om der er komfort luk i det rudeløft/hejs der sidder på bilen ?

2. Hvor eller hvordan ved jeg om den er med eller uden airbag ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål vedr. Golf 3 projekt
  • #1   12. apr 2021 Hvor gammel er bilen ?
    Kik på typegodkendelsen på SKAT der kan du se hvor mange airbags den har . Det er vist kun 92-93 modeller der er helt uden fra 94 en airbag og fra 96 to airbags. Komfort lukning er når ruderne selv ruller op når du låser bilen via centrallås, det var der ikke mange der havde, desuden er der forskel på stikket i selve rudetrækket.


  • Per
    Per Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13
    #2   12. apr 2021 Bilen er fra 93...

    Jeg er klar over hvad komfort luk er, det var mere om hvordan jeg finder ud om det er i det der sidder i nu ? Stikket er firkantet


  • #3   12. apr 2021 Prøv med nøglen i dørlåsen og døren lukket at dreje helt over mod.lås op og hold nøglen der et lille stykke tid !
    Hvis du har komfortluk vil ruden køre nedad så længe du holder nøglen i den stilling
    Drej over mod låse med ruden nede og hold nøgle der
    Med komfortluk vil ruden køre opad smiley


  • Per
    Per Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13
    #4   12. apr 2021 Motor osv er afmonteret på bilen. Så den måde kan jeg desværre ikke tjekke det på

  • #5   12. apr 2021 komfortluk på en Golf fra 1993 ?

    Næppe !



  • #6   12. apr 2021 Trolle P.
    Altså min 94’er golf 3 havde det smiley


  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #7   12. apr 2021 highline har comfortluk både døre og soltag


  • Per
    Per Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13
    #8   12. apr 2021 Mit spørgsmål var hvordan jeg kan finde ud om der er komfort luk i det el rudeløft der sidder på den ? Motor osv er pt taget ud fordi der skal laves noget på bilen. Der er soltag på den

    Hvis min golf fra 93 ikke er født med komfort luk, så kan det vel sættes på ved at tage et rudeløft fra eks. En 94’er og sætte i ?


  • #9   13. apr 2021 Du kan vel sætte et multimeter på stikket på motoren og måle når du låser op og i som polo doktoren skriver.

Kommentér på:
Spørgsmål vedr. Golf 3 projekt

Annonce