{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.323 visninger | Oprettet:

når et udrykkerleje holder op med at larme {{forumTopicSubject}}

Hej bg'ere

Jeg har som sagt den her 207 sw 1, 6 hdi. Og udrykkerleje har larmet og hylet når koblingen blev aktiveret samt det har vislet i det når motoren bare gik.
Men nu her holdt den pludselig op med al lyd, det kan da umuligt være sundt, er der en der ved hvorfor den gør det?
Jeg kan få den til at pive meget lidt hvis jeg trykker let på koblingen.
Venlig hilsen Steffen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når et udrykkerleje holder op med at larme
  • #1   17. apr 2021 Tiden lægger alle sår og nu er det helt perfekt igen. Eller også er udrykkerlejet helt smadret, og det næste er kobling og gearkasse, så en god ide er at skifte hurtigst muligt

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #2   17. apr 2021 Den er eksploderet og næste der ryger er kobling......Stop med at køre i bilen...NU...

  • #3   17. apr 2021 Jeg kører heller ikke i den mere, skulle dog flytte den da den stod i vejen og der lagde jeg mærke til det, tænke jo nok at man ikke bør køre med et udrykkerleje der hyler

  • #4   17. apr 2021 Kan kun bekræfte hvad der står længere oppe. Jeg har selv for ca 6 mdr. siden skiftet svinghjul og komplet kobling på en 1.6hdi 109HK. Det var egentlig kun udrykkerleje der var defekt(smadret og smeltet) men skiftede det hele, da jeg ikke ville lave det en gang til. Det lader til at de små pale der gør at lejet bliver på sin plads knækker og det så kommer til at gå skævt på føringsrør.
    Mvh. Gert


Kommentér på:
når et udrykkerleje holder op med at larme

Annonce