{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.840 visninger | Oprettet:

Biltema tagbøjler erfaring {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der har erfaring med tagbøjler fra Biltema til biler med tagræling, der har lyst til at dele?

Tænker primært om de ridser tagrælingen? De er væsentlig billigere end andre, men træerne vokser måske ind i himlen og gider ikke ridser for ar spare lidt penge, da bilen er forholdsvis ny.

Vil kun hører fra folk der har reel erfaring tak smiley

Det er disse jeg mener: https://www.biltema.dk/bil---mc/last-og-trak/lastholdere/lastholder-til-tagbojle-2000023103

Dbh Jacob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Biltema tagbøjler erfaring
  • #1   26. apr 2021 Købte det sæt der sidste år til min passat.. og som prisen indikere er det ikke den bedste kvalitet, men de har virket fint for mig, har ikke haft nogen boks på dem, har været brugt til byggematerialer og har været losset temmelig tungt op det har de holdt fint til..
    og ja.. der sidder en metalbøjle som spænder op under ræling, den var jeg ikke så glad for, tænkte også om den kunne sidde og lave skader på ræling, men jeg fandt så ganske enkelt nogle små stykker plastik til at ligge imellem...ja, en gammel murespand som jeg skar i stykker.... og det har fungeret fint.
    udover det er jeg tilfreds.. men de er billige og er derefter.. giv plastik endestykker noget lim de vil gerne sidde løs og poppe af...


Kommentér på:
Biltema tagbøjler erfaring

Annonce