{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Dean R
Dean R
Tilmeldt:
8. sep 2016
Følger: 12 Emner: 17 Svar: 82

bremselys tænder af sig selv {{forumTopicSubject}}

Min seat altea har fået en meget ondsvag fejl.. Bremselys slår fra og aktiveres når trykker på pedalen, men de sidste par nætter er den startede med at lyse af sig selv.. ?? Og står så med lys på.. Der intet el der har været rodede med op til.. Nogle gode ideer til at løse problemet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bremselys tænder af sig selv
  • #1   28. apr 2021 Umiddelbart ville jeg gætte på et kabel der er slidt hul på så det trækker stel.
    Kan måske også være kontakten ved pedalen som sidder fast. Dette bør kunne ses ved at tjekke om bremselyset er tændt når du går fra bilen.
    Kontakten bør være mindelig at skifte ud, mens kabelfejls jagt er noget ged at rode med.


  • Dean R
    Dean R Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 12 Emner: 17 Svar: 82
    #2   28. apr 2021 Bremselyset er ikke tændt når går fra bilen??

  • Claus  R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2020

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
    #3   28. apr 2021 Defekt bremselyskontakt ?

  • Dean R
    Dean R Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 12 Emner: 17 Svar: 82
    #4   28. apr 2021 Jo men burde den så reagere fint når jeg trykker og slipper bremsen hvis den var defekt

  • #5   28. apr 2021 Hvis den har stik til anhænger, så kan det være snavs/salt og vand i stikket. Husk at skriv her, når du har fundet fejlen, tak.

  • Dean R
    Dean R Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 12 Emner: 17 Svar: 82
    #6   28. apr 2021 Hey Leif det har den og kunde godt være en mulighed da jeg bruger det rimeligt tit.. Hvordan vil man bedst rense det ??

  • #7   28. apr 2021 prøv og pil stikket af bremselys kontakten og se om den stadig tænder bremselyset.
    det er en sliddel


  • Dean R
    Dean R Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 12 Emner: 17 Svar: 82
    #8   28. apr 2021 Ang trailer stik er det kun et halvt års tid gammelt så burde max være møg der kunne sidde der..

  • #9   28. apr 2021 Der findes kontakt rens på spray, kan måske bruges med fordel sammen med en vat pind eller lign.

  • Dean R
    Dean R Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 12 Emner: 17 Svar: 82
    #10   28. apr 2021 Selve stikket vil det side inden bag ved når man løsner de 2 bolte der.. Sys for engang skyld ikke you tube kan hjælpe mig

    profilbillede
  • Dean R
    Dean R Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 12 Emner: 17 Svar: 82
    #11   28. apr 2021 Status på anhænger træk er det ser ud som nyt stadig og ikke været i nærheden af vand eller andet

  • Dean R
    Dean R Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 12 Emner: 17 Svar: 82
    #12   28. apr 2021 Hov forkert billede af konstanten sov lidt der.. Bestiller ny kontakt og ser om det løser problemet

Kommentér på:
bremselys tænder af sig selv

Annonce