{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.929 visninger | Oprettet:

Afmontere parkeringssensor {{forumTopicSubject}}

Hej

Min Megane fra 2010 har en org parkeringssensor med en periodisk fejl, så den hyler konstant og giver en fejlmelding i info display.

Jeg har intet behov for parkeringssensoren, så jeg vil gerne afmontere den, men hvordan gøres det uden at få fejlmelding efterfølgende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afmontere parkeringssensor
  • #2   7. maj 2021 PDC skal kodes fra med tester, hvis du ikke kan slå det fra i info(kan man på Laguna 3). Nogle modeller har en kontakt ved lygtejustering, som kan laves permanent.

• #3   8. maj 2021 Hvis det er originalt monteret fra fabrikken, er jeg ikke sikker på at du kan få bilen synet uden baksensoren , da den sikkert er typegodkendt med den .

Når det er sagt er det jo så heller ikke sikkert synsmanden opdager det ....Men alligevel ... En ny sensor koster vel ikke alverden ?

UPDATE : FTZ tager 240 kroner ex moms for sådan en sensor ( med forbehold for at jeg har fundet den rigtige - jeg har jo ikke dit registreringsnummer ) .

• #4   8. maj 2021 Hvis det kan blive et problem ift. syn, så skal det selvfølgelig laves.

Hvordan fejlsøger jeg systemet, der er jo mere end en sensor - der er vel en bedre måde end at købe en ny sensor og prøve sig frem.

Kommentér på:
Afmontere parkeringssensor

Annonce