{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

JMJ katalysator- penge ud ad vinduet {{forumTopicSubject}}

Jeg fik ødelagt katalysatoren i min Toyota Avensis 2002 ved at køre 50 km på 3 cylindre, fordi en tændspole var gået.
Da det er en gammel bil ville jeg gerne spare nogle penge, og købte en for- og bag-katalysator af mærket JMJ for under halvdelen af hvad min mekaniker skulle have for katalysatorerne.
Desværre havde forkatalysatoren en dårlig svejsning, så selv om det sted jeg har købt den sender en ny, skal hele l.... stadig skilles ad igen, med yderligere omkostninger til følge.
Jeg kunne ikke finde nogle anmeldelser af JMJ-katalysatorer på nettet, så her er altså en. Det er ikke kvalitet smiley
Nu håber jeg bare den nye jeg får er i orden...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JMJ katalysator- penge ud ad vinduet
  • #1   20. maj 2021 ..... Og det besvær havde du kunne sparet, hvis du havde ladet din mekanikker bestille en katalysator der nok ( iførste omgang ) var dyrere , men nu måske viser sig at det kunne have været billigere for dig ?

Havde du ladet din mekanikker bestille og montere katalysatoren havde en evt reklamation været hans problem - nu er det så dig der selv står med problemet .

Kan man ikke selv montere delene, så lad dem der ved noget om det gøre det : " Ekstra omkostninger " må jo betyde at du har betalt andre for montering .

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #2   20. maj 2021 Den evige sang fra kunderne "Jeg klarer den selv, da jeg kan gøre det billigere"
    Men det er da irriterende sådan noget, uden tvivl!!

• #3   20. maj 2021 Tjah, nu skriver du ikke om du selv skifter eller du betaler en anden for det.
    Men hvis du selv skifter så får du da bare lidt mere erfaring med det. - muligt det er træls men læring er godt smiley

• #4   20. maj 2021 Ilka altid det billigst,
    er billigst I længden.

vi har en del kunder, der oplever det samme, når de selv bestille billig dele

• #5   20. maj 2021 Sometimes you win, sometimes you lose smiley

• #6   20. maj 2021 Jeg betaler en mekaniker for at skifte den. Og til #1, ja, det er så gået op for mig smiley

• Søren
    Søren Tilmeldt:
    mar 2009

Følgere: 4 Svar: 195
    #7   20. maj 2021 Har mekanikeren bestilt den?
    For så ville jeg sige at det er hans ansvar at det er tæt, uden at det skal koste dig ekstra..

• #8   21. maj 2021 #7: Nej, jeg ville jo spare penge og bestilte selv på nettet, i stedet for at betale for den min mekaniker ville bestille.

• #9   21. maj 2021 At 1 produkt 1 gang har haft en fejl, tør det ikke til et dårligt produkt.. og hvorfor ikke bare lave det selv?

Kommentér på:
JMJ katalysator- penge ud ad vinduet

Annonce