{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Blinkrelæ hvor ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg har en lidt ældre Suzuki Alto fra 2013 den sidste af modellerne før de hed celerio

Jeg har fået købt mig sådan nogle led blink pærer og valgte self dem med modstand i men afsender sendte de forkerte så jeg har dem uden modstand, og magter ikke bøvl og besvær med at sende retur og bestille og alt muligt, så jeg har fremskaffet et nyt fint blink relæ til led pærer.

Men jeg kan simpelthen ikke finde det blink relæ, jeg har kigget ude i motorrummet i sikringsboksen og trukket alle relæer op 1 af gangen mens jeg blinkede til den ene side men ingen stoppede med at virke, så kiggede jeg i sikrings boksen nede ved venstre fod inde i kabinen, rev dem ud en efter en men den blinkede stadig, jeg har haft havari knappen ude og afmonteret den men de blinker stadig, jeg har tjekket under rat og rat stamme, men ingen relæer, jeg har prøvet at lytte efter lyden og føle mig frem og jeg kunne mærke på relæerne om de klikkede men uden held, jeg har ringet til 3 autoriserede værksteder af Suzuki men ingen kunne fortælle mig hvor det relæ sidder henne ? Er der nogle herinde der kunne have et bud på jeg kunne finde det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blinkrelæ hvor ?
Kommentér på:
Blinkrelæ hvor ?

Annonce