{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Koldstartsproblemer og dårlig kobling {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en alfa Romeo 159 jts benzin fra 2009 som jeg købte for et år siden. Problemet er når man starter bilen fra en kold motor så er det som om at den ikke rigtig tager fat. Når man så slukker bilen og starter den igen så er der ikke et problem. Hvad kan det dog mon være. Jeg har fået at vide at det enten kan være toppakning eller tændrørene fra lidt forskellige meninger. En anden ting er den ikke kører flydende fra første gear. Det er som koblingspunktet er lidt svær nogle gange. Jeg ved ikke om i forstår hvad jeg mener. Jeg kan ihvertifald ikke beskrive det bedre. Måske er det bare en bil som skal være sådan.

Uanset hvad så tænkte jeg at jeg godt kunne tænke mig at få jeres bud på hvad der kan være galt. Udover dette kører den fantastisk og er rigtig glad for den

Pfh
Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Koldstartsproblemer og dårlig kobling
  • #1   3. jun 2021 Har du prøvet at sende den på et værksted hvor de kan fejlsøge på din bil ?

    Jeg tænker de bedre kan give et bud på hvad der er galt , måske en tester kan give svaret, det kan være en defekt sensor af en slags, uden tester intet endeligt svar .


  • #3   4. jun 2021 ingen kan. fejlsøge igennem internettet.

    uden og stå med bilen og kan fejlsøge,

    så gætter alle kun på hvad der kan være galt.

    så sommde andre skriver, på værksted med den.


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #4   4. jun 2021 Altså en Alfa er jo kendt for at fejle noget konstant.....De er bygget til at være flotte, og så køre fejlfrit i ca 2 procent af tiden....

Kommentér på:
Koldstartsproblemer og dårlig kobling

Annonce