{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Lasse B
Lasse B
Tilmeldt:
19. jun 2021
Emner: 1

Aircon - Audi A4 {{forumTopicSubject}}

Min Audi A4 Avant (2012) har et defekt klimaanlæg. Blæseren virker fint, A/C knappen lyser når jeg tykker på den, men der blæses ikke kølig luft ind.
Jeg har haft bilen forbi min lokale mekaniker, der skiftede kompressor og fyldte kølemiddel på. Desværre løste det ikke problemet. Det var halvdyrt, så en smule tæls.
Jeg har efterfølgende haft bilen på autoriseret Audi værksted i anden sammenhæng, hvor jeg bad dem kigge på A/C problemet også. De kunne ikke finde fejl (i bilens computer antager jeg), men foreslog at genfylde kølemiddel. Det sagde jeg ok til, men problemet er stadig det samme.
Det er mega træls, fordi jeg vil virkelig gerne have et klimaanlæg der virker (kører til frankrig om en uges tid). Jeg er i vildrede hvor jeg skal henvende mig for at få kvalificeret hjælp. Er der nogen der har et godt bud på et værksted, der kan løse problemet? Gerne i København/omegn.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aircon - Audi A4
  • #1   19. jun 2021 alle værksted bør kunne lave fejlfinding på ac anlæg. smiley

    Lyder som udmelbart til din ac kompressor ikke slår til. det kan der hver flere grunde til bla manglende tryk, død tryksensor, knækket ledning eller død kompressor. det er iværtifald nogen af fejl mulighederne


  • viktor m
    viktor m Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Svar: 2
    #2   19. jun 2021 Takker. Jeg er vist rigtig dårlig til at vælge værksteder, vildt at et aut Audi værksted ikke kan løse opgaven.
    Ville de eksempler, du nævner som mulige fejlkilder, ikke være logget i bilens computer hvis de var årsagen?


  • #3   19. jun 2021 ikke nødvendigvis hvis

  • #4   19. jun 2021 Virker pressostaten ?

  • #5   19. jun 2021 Hej.
    Jeg ved jo ikke hvor længe du har haft bilen, men du har vel ikke trykket ECON knappen til så der er lys i den.
    Mvh. Gert


  • viktor m
    viktor m Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Svar: 2
    #6   20. jun 2021 Tak alle, for input. jeg vil prøve med endnu et værksted og bede dem køre en systematisk fejlsøgning igennem, inkl pressostat. Vidste ikke hvad det var, efter lidt tid på Google virker det da som et rigtig godt bud.
    Hvis nogen kender et værksted specielt gode til klimaanlæg, i Københavnsområdet, må i gerne anbefale.


  • Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

    Følgere: 3 Svar: 206
    #7   20. jun 2021 Bosch i Albertslund, kan jeg anbefale

  • #8   20. jun 2021 Måske din at køler er utæt , derfor i igen kan fylde middel på. Man kan putte søge middel i og se hvor den evt er utæt. Havde selv probelemet på min Seat. Virker perfekt nu

  • #9   20. jun 2021 #2 Det kan de helt sikkert også. Men, hvis der ikke direkte er bestilt tid til og fejlsøge på problemet, er det ikke sikkert, de har kunne nå og lave en fejlsøgning.

Kommentér på:
Aircon - Audi A4

Annonce