{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

kold
kold
Tilmeldt:
12. aug 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Peugeot 106 tågelygter {{forumTopicSubject}}

halløj folkens.
Jeg har en lille Peugeot 106 1.4 zen årgang 2000.
Jeg har anskaffet mig et sæt tågelygter til foran og en ny lygte kontakt den til tågelygter foran. den nye kontakt virker, men den tænder kun de bagerste og dioden til de bagerste... Jeg har prøvet at sætte det hele til men intet tågelys foran. der var allerede et ledningsnet på til tågelygterne. Derfor tænkte jeg ikke at det var det store problem.. hvor meget skal der til for at få dem til at virke. tænker selv det er et ræle der mangler, men jeg har ikke kunne finde noget om det.
Det kunne selvfølgelig også være den nye kontakt der er et problem.
håber der en der kan hjælpe smiley
goddag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 106 tågelygter
  • kold
    kold Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   15. jul 2021 der sidder en 15A sikring i F6


  • #4   15. jul 2021 kan være det skal kodes i bsi boksen, så den ved der er tågelys foran.

    det er jo bsi boksen der styre det halløj


  • 2NYKP
    2NYKP Tilmeldt:
    jun 2014

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #5   15. jul 2021 Der mangler et relæ inde i sikringsboksen, til venstre for rattet, og så vidt jeg husker, skal der også en ekstra ledning sættes til, jeg har lavet det på datterens 106 Ph2 for nogen tid siden, kan lige checke lednings diagrammet i morgen, og jeg kodede den ikke i BSI boksen!

  • kold
    kold Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   15. jul 2021 Det må du meget gerne smiley Det er også godt at vide ingen kodning er nødvendigt smiley

  • 2NYKP
    2NYKP Tilmeldt:
    jun 2014

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #7   21. jul 2021 Hej igen, Jeg har nu været i ledningsdiagrammet, kan ikke lige se hvad det er for en ledning, men på et tidspunkt kan jeg lige "rive" datterens bil fra hinanden og så se om jeg kan huske det, når jeg har bilen mellem hænderne.

  • kold
    kold Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #8   21. jul 2021 hvis du vil, så ville det være fantastisk smiley tak smiley

Kommentér på:
Peugeot 106 tågelygter

Annonce