{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

kevin G
kevin G
Tilmeldt:
4. apr 2021
Emner: 3 Svar: 2

Hjælp til Ecu til Honda Civic 1.8 sport 2006 {{forumTopicSubject}}

har en Honda Civic Fra 2006, som der har været Lidt Bøvl med, den har fået skiftet

Speedometer og Udstødningen er Lavet, men har de sidste 3 md haft problemer med Abs/vsa,

Har skiftet censor på alle 4 hjul men fejlen er der stadig, og så er den nede og Køre 7.9 km/L

har været meget rundt, på nettet og nede i Youtube, samt haft en snak med Honda, og vi er kommet frem til det Måske er Eco,en der er røget

derfor ville jeg Høre om hvor jeg kan finde en ecu som passer til bilen til en fornuftig pris,

og er der andre der har haft samme problem.


Kommentarer på:  Hjælp til Ecu til Honda Civic 1.8 sport 2006
  • #1   22. jul 2021 Der er en Honda guru i Kolding, Hansen ude i syd, Ambolten, han er skrap til især Honda, kender alle hemmelighederne.

  • lars n
    lars n Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 465
    #2   23. jul 2021 har du haft en tester på så du kan se om alle hjul drejer med samme hastighed kan jo var tone ringene.

  • kevin G
    kevin G Tilmeldt:
    apr 2021

    Emner: 3 Svar: 2
    #3   24. jul 2021 Hej Allan har snakket med ham.


    Lars N ja alle 4 Hjul registeret som Kørende, det sker også når bilen holder stille, at vsa/aps alamen går af, så køre man lidt, så forsvinder den, og så går den af igen. det er grunden til at jeg tænker der måske er en fejl på Ecu,en


  • #4   24. jul 2021 Hvad sagde Hnasen så?

  • kevin G
    kevin G Tilmeldt:
    apr 2021

    Emner: 3 Svar: 2
    #5   4. aug 2021 at det Kunne være Raw rate sensoreren, Ledningerne, eller Modulatoren.

    fik lavet en DTC,

    Og har Nu skiftet Yaw Rate Sensoren. som fik bilen til at Køre bedre.
    (Have nu aldrig truet jeg skulle blive Gør det selv mand:P )

    Nu Prøver jeg at skrifte Modelatoren, som skulle sidde ved H Forlygte, Tænker jeg må se om jeg kan finde en ABS pump til HONDA CIVIC VIII Hatchback.


    profilbillede
Kommentér på:
Hjælp til Ecu til Honda Civic 1.8 sport 2006

Annonce