{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 106 rally
  • #1   20. mar 2007 En 1.3 der har fået kniven over 240tkm - den kan næsten kun være en smule træt. Hvis den er passet og plejet, så kan den være sund. Men de fleste 1.3 rallye har været i hænderne på unge, uden penge til vedligehold.

• #2   20. mar 2007 Jeg har faktisk ikke hørt andet end at de bare kan tage tæsk. Men tjek olietryk, komp inden når den har kørt så langt

• #3   20. mar 2007 Det er en konebil...! Så den har ikke fået tæsk! Men om den ville kunne tåle at få det...

• #4   21. mar 2007 hehe jeg har godt nok den nye ralley min har lige rundet 220000 km. jeg har kørt ca 17000 i den og den har ik fået for lidt. men ja bare husk tjek olie og vand. men de kan li og få tæsk og det er der de køre best.
    jeg ville råde dig at starte lidt stille ud i starten men ellers bare spark til.

• #5   22. mar 2007 Daniel C -> Mange tak for det. Tror jeg køber den! HAr lige fået billeder hjem og den er sq fin! smiley

• #6   8. apr 2007 En 106 rally er en lille fin bil,MEN tro nu ikke det er en racevogn!for det er det ikke,kan godt tåle nogle tæsk,NÅR DEN ER VARM,men det er sværet at finde en der ikke er lalleløs og køret synder og sammen,køb en 1,6 er ikke så spinkel opbygget som 1,3ern,
    1,3ern har sværet ved at holder til de høje omdr.
    Tjek gearkassen,køre den helt ud i 1er og skift så hurtig til 2 gear børste den tænder eller anden mislyd er synkromesseringe færdig,motoren skal være tør,må ikke svede med olie.
    pris og stand hænger som regel sammen

• #7   8. apr 2007 ellers koster en ny brugt med en 100k km rallye motor ikk mange penge

• #8   9. apr 2007 Nej det gør den sikket ikke,men prøv at finde en der ikke er køret i smader,husk på det er ved at være mange år siden de holdt op med at lave den 1,3er.
    det er jo kun en lille motor,og for at den skal trække ordenligt skal den køre oppe i de høje omdr ,og det er jo ikke en 16V,husk på en 1,3 trækker 7200 omdr,og det viste sig også at det kan den ikke holde til.
    Men en ting er sikket,det er den mest rendyrket af dem allesammen 1,3ern,men har sværet ved at holde til det.

Kommentér på:
Peugeot 106 rally

Annonce