VW Polo 2003 med periodiske startproblemer {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg købte min første bil for et års tid siden, og det er en gammel Polo fra 2003. Den kører super fint, og har lige fået den igennem syn uden anmærkninger. Men den har periodiske startproblemer, og det er skide irriterende. Jeg har haft 3 forskellige mekanikere til at kigge på den, men intet af det hjælper. En har skiftet en krumtap sensor, og idag havde jeg den til en autoriseret VW forhandler i Valby. Jeg måtte vente 2 uger på at deres fejl-tekniker ekspert(ved ikke hvad det præcis hedder ??) havde tid. Han endte med at skifte tændrørerne (blev 2200 kr, hvilket jeg synes lyder lidt dyrt?). Men da jeg skulle køre fra værkstedet lavede den allerede problemet igen første gang jeg startede den..øv. Gav den dog en chance, men den lavede problemet igen senere på aftenen. Er der nogle kloge hoveder her der har en ide om hvad det kan være? Er lidt træt af at rende fra mekaniker til mekaniker uden at fejlen bliver fundet. Eller kan en anbefale en super dygtig mekaniker? Og det skal lige siges, at jeg ikke ved vildt meget om biler ??
Håber en venlig sjæl kan hjælpe ??
Mvh Mikkel
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 27 Emner: 43 Svar: 2.195
Mvh. Gert
aug 2021
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Tak for svar. Det er nemlig en 1.4 benzinmotor. Hver morgen starter den helt almindeligt med det samme. Men senere på dagen begynder problemerne så. Når jeg prøver at starte den, så sætter den ikke igang. Når fejlen opstår tager det en del forsøg før jeg får den startet, og så kører bilen ellers normalt. Når den laver problemet er det som om at den ikke tager fat
okt 2014
Følger: 4 Følgere: 21 Emner: 34 Svar: 3.292
aug 2021
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
VW Polo 2003 med periodiske startproblemer