{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

LED nummerplade lys virker ikke {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har fået købt mig en VW passat 1.9 Tdi Variant fra 2007

Bilen er købt med et defekt nummerplade lys. Derfor tænkte jeg at vil skifte dem til nogle med LED I stedet. Jeg har fået købt nogle og sat i, men de virker ikke. Der stod "Plug And Play" på hjemmesiden

Nogle der kan hjælpe? Tak på forhånd smiley

-Nick


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LED nummerplade lys virker ikke
  • The D
    The D Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 116
    #1   9. sep 2021 Det er ofte kontakterne oppe i selve bagklappen der går til, eller ledninger ved bagklap, så start der. smiley

  • #2   9. sep 2021 The D

    Det ene Nummerplade Lys virkede før?

    Også efter jeg har monteret de gamle igen.


    profilbillede
  • The D
    The D Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 116
    #3   9. sep 2021 Så må du mistænke de nye LED for at være noget skrammel, hvis de gamle virker, i begge sider, nemt lige at tjekke pæren.



  • #4   9. sep 2021 Det kan godt ske det er noget skrammel, hvad ved jeg. har sendt en mail til firmaet, hvor jeg har købt dem omkring det, så må jeg se, hvad de siger i morgen.

    Det er kun det ene som virker (Grunden til jeg ville skifte begge) og tænkte at jeg ligeså godt kunne vælge LED, da jeg synes det er noget pænere


  • The D
    The D Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 116
    #5   9. sep 2021 Hvis ikke pæren er sprunget i den side hvor det ikke virker, så ville jeg kigge på kontakter og ledninger, det er generelt et problem på VAG gruppen.

    Jeg kan ikke huske om en 2007 er med can til pærer, hvis der ikke er strømtræk nok, så tror den simpelthen pæren er sprunget, og slukker for spændingen.


  • #6   9. sep 2021 Med LED pærene virker begge sider ikke.
    Med de originale er det kun den venstre som virker (Tænker den anden er sprunget) Min begrundelse for det er, at jeg kan se den venstre ikke er ligeså gammel som den højre, da der er rustne skruer i højre side.

    Den melder heller ikke lygte fejl i Instrumentbordet som den ville gøre, hvis en anden pære er gået. Ved selvfølgelig ikke om det bare er lavet sådan.


  • The D
    The D Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 116
    #7   9. sep 2021 Jeg må melde pas, det er begrænset hvad jeg kender til de "nye" VAG, men hvis du kan komme afsted med det, så byt pæren ud, og se om den virker, så udelukker du i det mindste lynhurtigt fejl på bilen. smiley

  • #8   9. sep 2021 Det prøver jeg:) Mange tak for hjælpen.

  • #9   9. sep 2021 sæt strøm direkte til dine nye led, og se om de virker.

    huske mange led, skal have plus og minus, ind rigtigt ellers lyser de ikke.

    og mål at der er strøm ved begge lygter i bagklappen.
    hvis der kun er strøm i en sider så mål om det er plus eller minus som mangler

    og reparer den der er i stykker.

    ikke lige frem raket videnskab


  • #10   9. sep 2021 De skal vende rigtig med plus og minus og så din bil med canbus så det er ikke sikkert dem du har købt er med canbus

  • #11   9. sep 2021 can Bus er kommunikation mellem styre enheder.
    så det har intet med led eller pære og gøre.
    det er en stor misforståelse, som er blevet udbredt

    det er pære overvågning der styre det. IKKE can bus
    og da led bruger mindre strøm, tror pære overvågning, at pæren er sprunget og slukker for den kreds



  • #12   9. sep 2021 prøv evt. at bytte om på ledningerne eller vend LED pæren hvis det er muligt

Kommentér på:
LED nummerplade lys virker ikke

Annonce