{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Alarm Hjælp ! {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu for ca. 2-3 timer siden fået min bil hjem fra min mekaniker, hvor den var inde og få monteret en Royal Guard bilalarm, men tilhørende Elrudemodul og Kabine sensor / Føler !

Jeg ligger selv syg idag! Men en god gang virus ( Snotten, hosten og spyten ) Men jeg var spændt, da min mor og kæreste kom hjem med den.. Så ned og se hvad det var for noget! Stod og leget lidt med den.. Da jeg så tilsidst bare låste den, gik jeg op !

1,5min efter var alarmen igang! - Jeg rendte ned ( vidste godt det var falsk alarm ). Men jeg slog den fra og blev stående der nede lidt ! Der gik ikke længe inden den gik igang igen .
Så satte jeg mig ind og prøvet at rode med den sensor der sidder i toppen, og fik skruet den ned, så den ikke REGERET PÅ REGN OG BILER DER KØRTE FORBI!!!
Så igang igen, men den blev ved. Nu har jeg skruet Selv føleren på alarmen ned, og har ikke mere lyst til at stå der ude i regnen og lege med det mere nu !
Så nu har den været stille i ca. 10min !

Mine spørgsmål er :

1,) Hvor sidder Jeres Chok/Føler/sensor til alarmen ? (Da min mekaniker havde Lagt min, ved sikrings boksen( Så den sådan set kunne køre rundt som den ville, jeg ville mene den skulle sidde helt fast på noget ?? ))

2,) Hvordan har I justeret jeres Alarm ind, med føler og alt det ? For synes ikke der skulle Meget til før at min Kabine ting der, fik færten af noget og satte ild og brand i bevægelse !!!!!!!!!!!!!!!

På Forhånd Tak !

Mvh.

Den SYGE og SURE Lasse B. S. !

(Dette indlæg blev skrevet på en anden side igår, ved 18 tiden, biler har indtil nu været stille)


Kommentarer på:  Alarm Hjælp !
Kommentér på:
Alarm Hjælp !

Annonce