{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aftageligt træk
  • #1   16. sep 2021 På hvilken bil? På vores S-MAX kostede delene i sig selv mere end 5.000 kr., så her har jeg svært ved at se, hvordan det skulle gøres ret meget billigere. Til gengæld skulle Ford også have 10.000 for at levere den med trækket.

    Jeg snakker vel at mærke om kvalitetsmærker. Om man kan få noget billigt Kina-bras, ved jeg ikke. Det undersøgte jeg ikke.


  • #2   16. sep 2021 5000 er dyrt hvis det er en Aygo. Men vag Ford Mercedes bmw så det billigt

  • #3   16. sep 2021 hvilken bil og alder

    gør man det selv skal bilen synes og godkendes med træk.

    alt efter alder. kan et værksted gøre det og registrere det.

    og igen hvilken bil.
    nogen tager lang tid da man skal trække ledninger rundt forskellige steder i bilen.
    og koble dem til
    samt nogen biler skal kodes så bilen ved dem har trailer stik


  • Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

    Følgere: 3 Svar: 206
    #4   16. sep 2021 Ja, du kan sagtens klare det selv

  • #5   16. sep 2021 En tudeprins som så mange andre. Vil ha alt gratis!! smiley

  • #6   21. sep 2021 #3 Citroën C4 2016. Jeg kan se den ikke skal synes hvis den er under 8 år gammel. Men er det kun værkstedet der kan registrere det hos skat? Jeg Kan se der er forskellige muligheder om det er 7 eller 13 polet. Ifh. Om det skal kodes. Det står hvertfald ikke på alle.

  • #7   21. sep 2021 #5 tømrer og kører golf, så er det hvertfald ikke studenterhuen der trykker, eller har du bare ikke lært at læse endnu? Jeg skriver jeg montere det selv, om andre har erfaring, fordi værkstedet jeg spurgte ville have 5000,- mere for aftageligt træk. Jeg vil ikke have alt gratis, betaler skam gerne for kvalitet, din mor får jeg gratis, men der er kvaliteten jo heller ikke i højsædet. smiley

  • #8   21. sep 2021 Ok, så du skal give 5.000 MERE for at få det monteret? Så er det en anden sag. For 5.000 kr. for aftageligt træk inkl. både materialer, arbejdsløn, kodning og registrering er forholdsvis billigt.

    Er det derimod bare ren arbejdsløn, de lægger oveni, mere eller mindre, så er det ret dyrt. Der er ikke den helt store prisforskel i indkøb på fast og aftageligt træk.


  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 297
    #9   23. sep 2021 Du kan være sikker på tager Citroën 5000 kr oveni trækket er det helt sikkert noget lort at montere, det hænger som regel sammen. smiley


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #10   23. sep 2021 5000 mere lyder uhyggeligt dyrt. Det tager ikke længere tid, da det kun er der hvor kuglen bliver spændt på trækket der er anderledes.
    Men jo du kan sagtens selv. Dog er det ok skod hvis ikke du har adgang til en lift


  • #11   23. sep 2021 #9
    Det er ikke tilfældet for en S-MAX, i hvert fald. Det koster 5-7.000 at få monteret hos Ford, men tager højst en formiddag.


  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 297
    #12   25. sep 2021 #11 Du glemmer du betaler for lift værktøj og ekspertise. Det kan sagtens være lort at montere men har man det rette værktøj er det måske let. Og har man gjort det 20 gange før. Tror ikke en GDS kan gøre det hurtigt når kofanger skal af og der måske skal afmonteres plastik paneler og trækkes ledning til konstant + fra batteri alt efter hvilken bil.

  • #13   25. sep 2021 #12
    Jeg glemmer ingenting. Mit træk blev monteret i en "hjemme-garage" af en, der aldrig har lavet noget på en Ford før, groft sagt. Så det er noget fis, det kræver masser af ekspertise og udstyr at montere.


  • #14   26. sep 2021 Bay. Kommer jo også an på om bilen er forberedt til træk eller ik.

  • #15   26. sep 2021 #14
    Det er alle S-MAX'er mig bekendt i den model efter 2015. Det er den eneste, jeg har snakket om.


  • #16   26. sep 2021 Ja det muligt den er. Men så skal det hele også samles omme i bagage rummet. Også en tester til og kode det smiley

  • #17   26. sep 2021 Ja og det tager som sagt en lille formiddag for én, der praktisk talt aldrig har rørt ved en Ford før hjemme i hans eget hobbyværksted. Alt undtagen kodning selvfølgelig, men det er sådan set heller ikke nødvendigt på sådan en. Det virker uden kodning. Men det har jeg så godt nok fået Ford til gratis ifm. service, da den var af sted.

  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 297
    #18   26. sep 2021 Bay er han mekaniker

  • #19   26. sep 2021 Ikke længere, men ja - uddannet mekaniker.

Kommentér på:
Aftageligt træk

Annonce