{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.512 visninger | Oprettet:

reza  N
reza N
Tilmeldt:
9. nov 2012
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 21

Xenon lygte til Opel insignia {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg har en Opel Insignia fra 2010 med Xenon-lygter. Her til aften stoppede højre forlygte med at virke. Har kigget lidt på nettet og har fundet en pakke med 2 stk. i til 219 kr. hos 24hshop.dk og thansen 1 skt. til 599 kr. Er der nogen, der har erfaringer med den slags?

Jeg har altid skiftet alm. pære på mine tidligere biler men har aldrig skiftet Xenon lygter/pærer, Kan jeg selv skifte det eller skal jeg lade værkstedet hos Opel klare den?

Skal de skiftes som par eller kan man nøjes med at skifte den, der er gået?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xenon lygte til Opel insignia
  • #1   5. dec 2021 Skift begge to.. Xenon er lidt anderledes. Der kan være farve forskel mellem den nye og den gamle..

    - Så vidt jeg ved så dør pæren ikke bare sådan hurtig? Er du sikker på at det er pæren? Den starter med at skifte farve også springer den bagefter


  • reza  N
    reza N Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 21
    #2   6. dec 2021 Jeg har ikke lagt mærke til om den skiftet farve men der er i hvert fald ikke noget lys i højre lygte. Jeg har fået en pris fra opel på 2600 kr. for 1 stk. og de mente ikke at man skulle skifte begge.

  • #3   6. dec 2021 kan også være ballast'en til din pære der er stået af,

  • reza  N
    reza N Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 21
    #4   6. dec 2021 #3
    Det finder jeg vel ud af når jeg udskifter den?


  • #5   6. dec 2021 Køb Osram pære og ikke nogle billige kina xenon. hvis de til at skifte kan du flytte den fra den anden lygte over og se om det virker, eller bare sætte en ny pære.

Kommentér på:
Xenon lygte til Opel insignia

Annonce