{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.792 visninger | Oprettet:

Westfalia aftageligt anhængertræk sidder fast {{forumTopicSubject}}

Hvad siger I kloge mennesker? Er dette dækslet, der lukker for beskytter nøglehullet eller er det en nøgle, der er knækket i låsen?
Der er tale om et westfalia aftageligt anhængertræk.
(Jeg kan ikke engang få en skruetrækker derind)
Tager gerne imod gode råd.
Jeg kan dreje selve hjulet omkring 60 grader, så er den overhovedet låst??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Westfalia aftageligt anhængertræk sidder fast
  • #1   19. dec 2021 hvis du ikke kan presse noget ind er der mulighed for, at nøglen er knækket indeni.

har du sprayet med noget wd40 eller bremserens?

• #2   19. dec 2021 er det ikke et tegn på drejeknappen.
    der viser om du skal trække ud og dreje
    eller
    dreje også trække ud,.
    plejer og være en af de 2 mulighed.

men hvis trækket er låst, kan man ikke dreje/hive nok ud, for og løsne trækket
    og har man ikke nøglen, så bore låsen ud.
    det gør vi jævnligt på arbejde.
    bore i midten af låsen, og går op i bore størrelse, indtil man kan trække låsen ud, så kan man få trækket af.

og låsen/nøglen er ikke nødvendigt, det er kun til for at andre folk ikke stjæler dit træk.

• #3   19. dec 2021 Burde jeg ikke kunne skubbe dækslet til siden alligevel?
    Jeg skal trække ud og dreje.

Jeg kan dreje så meget, at jeg kan rokke i trækket. Betyder det at trækket ikke er låst?
    Jeg har begge nøgler. Jeg er ikke meget for at borde låsen i stykker, da man vidst ikke kan få et reparationskit til Westfalia.

Jeg har hellere ikke prøvet med hammeren endnu, da jeg gerne vil sikre mig, at det ikke er låst inden smiley

• #4   19. dec 2021 Har du prøvet at fylde det op med wd40 eller lig af et par omgange ? Og står den ude i kulden så prøv at finde noget som kan lune den lidt op. Undlad direkte ind, men en varme pistol eller lign.
    Det ligner ikke at det yderste er en nøgle, det ligner beskyttelses kappen. Nøgler der knækket har ofte en ret synlig brunlige og den ser jeg ikke på billedet. Det kan naturligvis godt gemme sig en halv nøgle under kappen stadigvæk. Se evt lidt YouTube film om at fikse dem, mindes at der fandtes tricks som ikke var direkte indgreb, som det er at bore låsen op.

• #5   19. dec 2021 Hvis du kan trække det ud, og dreje den så meget at du kan rokke med trækket, så er den ikke låst.
    Men det tyder på at kuglerne som holder trækket, ikke slipper ordentligt (ikke brugt nok).
    Prøv at trække ud, og drej som du har gjort før og samtidig med en ordentlig hammer, giv den et klap nedefra og op imens. Det for dem tit til at slippe.

• #6   19. dec 2021 Jeg har prøvet at give selve låsecyllinderen noget WD40. I morgen vil jeg prøve at sylte hele anhængertrækket ind i WD40 og så må jeg "låne" mim kærestes føntørrer, så jeg kan varme det lidt op. Den står nemlig udenfor ja smiley

• #7   19. dec 2021 Se evt. denne video.
    https://linksharing.samsungcloud.com/afzKuaAG2GOG

• #8   19. dec 2021 Har været ude for det samme. Hvis du kan rykke lidt med trækket burde du også kunne få det af. Ved mit skulle der bare en stor hammer til. Det havde ikke været afmonteret i mange år. Så det skulle løsnes på den hårde måde.

• #9   20. dec 2021 Daniel S. Var dit træk også et Westfalia?

• #10   21. dec 2021 Ja, det mener jeg. Er dog ikke 100% sikker. Nøglen manglede til mit træk, så brugte noget tid på at få bestilt en ny. For så at finde ud af, at det var et "fake" nøglehul, hvor man ikke kunne få noget i.

• #11   22. dec 2021 Fake, den var ny. Det kan forklare hvorfor den ikke låsen ikke kan tilgåes. Men så må nogen have udleveret en nær random nøgle til den.

Kommentér på:
Westfalia aftageligt anhængertræk sidder fast

Annonce