{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styrer til venstre
  • #1   26. dec 2021 sporing dæktryk dæk Tårn leje

• #2   26. dec 2021 Mekanikeren, måske jeg skulle få tjekket dæktrykket, her mellem jul og nytår, tak for ide.

• #3   26. dec 2021 Jeps ??

• #4   26. dec 2021 Mekanikeren, det eneste jeg selv kan lave er at tjekke dæktryk. På et tidspunkt skal bilen jo nok til mekanikeren, hvis det altså ikke er dæktrykket den er alt med. Men det er ikke min bil, så ejeren skal nok til mekaniker med bilen, hvis det altså ikke bliver mig der skal det.

• #5   26. dec 2021 os være dækkene der dårlige

• #6   26. dec 2021 Hej.

Både Corsa D og E har haft de symptomer at de er begyndt at trække lidt til højre eller lidt til venstre.

Selvfølgelig tjekker man styrtøjsophæng, dæktryk og evt. sporing.
    Jeg har dog aldrig skiftet en styrekugle på den model, med mindre den har været skadet. Bærekugler er skiftet før, men her skifter vi hele bærearmen, da de rådner.

Forfjeder er lavet af gamle Hansa dåser og knækker bare du tænker på det. Tjek dem.

- Du kan desuden tjekke dæktryk i menuen på din model.

Men tit og ofte er det ratvinkel der skal nulstilles. Der er elektronisk servomotor på din model og de har det med at Komme uden for målingen og derfor retter bilen selv op. Det tror den i hvert fald.
    - Det skal nulstilles med tester og tager 5 min.

Håber det kan hjælpe dig lidt med at få din bil på rette kurs igen.

Glædelig jul og godt nytår.

• #7   26. dec 2021 Glædelig jul og godt nytår Jesper H. Det er vidst ikke lige sådan at få den bil til at køre lige, måske det bliver en opgave for bilens ejer. Nu må vi se smiley

• #8   26. dec 2021 1. Kontroller om dæktrykket på alle 4 hjul er korrekt.
    2. Få evt. styretøjet sporet og set efter hos dit lokale værksted. Kan være gået ud af justering hvis du eks. har ramt en kantsten lidt for hårdt. Kan eks. også være en bøsning eller tårnleje der er defekt.
    3. Kontroller dine dæk/mønster. Lad værkstedet kontrollere det for dig hvis du ikke ved hvad du skal kikke efter.

• #10   27. dec 2021 Hej
    Dårlig sporing forårsaget af et eller flere "satte" bøsninger, forkrøblede bære- styrre- stabilisator arme trykket ved kantsten. Ret hjulophæng og køb nye dæk. Done.
    Mvh Kp

Kommentér på:
Styrer til venstre

Annonce