{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
262 visninger | Oprettet:

Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej der ude jeg har et problem med min Audi A4 B5 1,6 fra 1995 mit batteri var død efter jeg haved glemt at slukke radio så brugte jeg en batteri booster til at få gang i batteriet men efter den startede så lugtet der lidt af brændt el og nu virker mit speedometer og omdrejningstæller ikke og heller ikke min benzin måler men og syntes ikke jeg kan finde nogle brænde sikringer så hvis der er nogle der har en idé om hvad det kan være så må i meget gerne skrive på forhånd tak ????

Kommentarer på:  Hjælp
  • #1   10. jan Medmindre du har kommet til at vende polerne forkert da du gav starthjælp og derved har ristet alt elektronik, så tror jeg at din generator ikke lader eller at dit batteri er dødt og ikke kan tage imod ladestrøm, få tjekket det først.

• #2   10. jan Har kigget og den lader fint og alle lamper virker på nær Lys i selve speedometer og lys ved mine varme regulator knapper det er virkelig underligt og dobbelt tjekket inden jeg puttet boosteren på batteriet det er kun viserne i clusteret der ikke rykker en millimeter og det værste er at min kilometer tæller tænder heller ik så det er noget rigtig rod smiley men tak for svaret ??

Kommentér på:
Hjælp

x