{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Marcus F
Marcus F
Tilmeldt:
1. feb 2022
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Bmw ryster {{forumTopicSubject}}

Hej derude! Jeg har købt en bmw E39 523i fra 1999 da jeg fik den var hjulene slidte samt en styrekugle og det gjorde bilen rystede! Men det fik jeg fixet men nu har jeg lagt mærke til den er begyndt og ryste lidt igen når jeg slipper speedderen i højere hastigheder. 80 km/h og derover! Og når jeg så trykker på speedderen igen holder det op med det samme. Det er en automatgearkasse. Er der nogen der har en ide om hvad det kunne være??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw ryster
  • #1   1. feb 2022 hvordan ser din handy skive ud?

  • Marcus F
    Marcus F Tilmeldt:
    feb 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   1. feb 2022 Der skal jeg lige være helt med det er den dér sider på trækakslen ik?

  • #3   1. feb 2022 lige præcis

  • #4   1. feb 2022 Jeg går ud fra at når du siger den ryster "efter du slipper speederen" er det IKKE når du bremser fordi så ser nedenstående punkter helt anderledes ud.

    Bilen kan ryste HVIS eks:

    1. Skæve trækaksler
    2. Kardan ude af balance.
    3. Kardankryds def. med eks. slør fra defekte lejer.
    4. Hardyskive ( som allerede nævnt ) Den sidder helt forest på din kardin op til gearkassen.
    5. Dæk/fælge ude af balance. Få dem afbalanceret.
    6. Og så er der det jeg har set før, sindsygt ja. Er dine fælge spændt ordentligt fast?
    7. Slør i styrtøj dvs. bøsninger i bærearme, bærekugler, styrekugler samt fjederben.
    8. Har også set håndbremser bakker være spændt for hårdt på BMW der kan få den til at ryste godt.

    Ovenstående punkter er lige hvad jeg tænker pt. Ved godt at det er mange punkter. Hvis du ikke selv har kompetencerne til at efterse delene for fejl vil jeg råde dig til at tage fat i en professionel.

    God fornøjelse.


  • #5   2. feb 2022 Der sidder os et center leje på kardan som holder kardan akselen til karosseriet. bliver slidt og løs i gummiet.

Kommentér på:
Bmw ryster

Annonce