{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 6 lader ikke
  • #1   15. apr 2022 død generator

• #2   15. apr 2022 Men hvad med servo? Det kom samme tid

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #3   15. apr 2022 Den har sikkert elektrisk servo, uden strøm vil den ikke kunne hjælpe med at dreje smiley

• #4   16. apr 2022 Start med at måle om der er 12 volt på batteriet, er der det, så få det ladet helt op og start så bilen og mål hvor mange volt der kommer på multimeteret nu, der skal helst være fra 13.5-14.7, er der kun de 12 volt som batteriet er, så er lader død, generator.
    Muligvis kan laderelæ skiftes.

• #5   16. apr 2022 Okay det må jeg prøve tak for hjælpen

• #6   17. apr 2022 Sikkert batteri der er faldet sammen, du kan eventuelt få en kammerat til at stille en bil til rådighed til at afprøve om det er lader eller batteri, pil stellen af på din bil, sæt et startkabel på kabelklemmen på stellen over til stel på donorbilen, og et kabel fra pluspol til pluspol, så er dit batteri koblet fra og batteriet på donerbilen er "dit" donorbil skal være slukket, så starter du din bil og ser om den lader, du skal kunne måle mellem 13,7 til 14.5 volt, hvis den gør det er det dit batteri der er kollapset. Hvis den ikke lader, ja så er det generatoren den er gal med.

• #7   17. apr 2022 Det hedder ladelampe fordi lader den ikk lyser den,så ikke en skid med batteri at gøre,.
    Shit min tankmåleren lyser så må jeg heller proppe luft i højre fordæk

• #8   17. apr 2022 Kommer an på om der er en lampe til at overvåge volt og en anden til ladningen.

• #9   20. apr 2022 Da generatoren stod af i vores, tændte motorlampen meget hurtigt. Så røg servostyringen og blinklyset.
    Jeg slog kørelyset om til positionslys, men nåede ikke ret langt.
    Andet batteri og så kørte den et par kilometer igen.
    Ny generator, og nu spiller den som den skal.

Kommentér på:
Golf 6 lader ikke

Annonce