{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Dash Cam
  • #1   13. maj Du skal have budgettet betragteligt hvis du skal have noget godt.
    https://www.pricerunner.dk/cl/8/Videokameraer?man_id=154949&attr_57899762=57900526

Et 360 graders kamera, der samtidigt giver brugbare optagelser, det findes ikke.

• #2   13. maj okay super

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 57 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.482
    #3   13. maj For og bag ud i budget hedder zomai a800, lidt lavere og det er 500 modellen.
    Forskellen ligger i opløsningen.
    800 modellen har 4k foran og 1080p bagi
    500 er "kun" 2k foran, og vidst samme bagkamera som 800 modellen.

Jeg havde 800 modellen i min corsa, og var fint tilfreds, der er altid noget at klage over, men det vil der være om du bruger 1000 eller 4000 (Havde blackvue i min 207ér)

Hvis du vil have 24/7 overvågning, så kræver det et ekstra kit, men det er små penge vi snakker om, 2-300kr sidst jeg tjekkede..

Men der findes rigtig mange ok kamera til små penge, garmin laver også nogen fine små, viofo bliver også konstant nævnt som noget af det bedre især i mørke.
    Men godt 360graders findes pt ikke, og det har nok noget at gøre med måden det skal optages på, og skrivefarten det ville kræve for at en god optagelse kom i hus, ikke er muligt at fremstille for rimelige penge

• #4   13. maj Jeg bruger Blackvue dr590x-2ch (2 kanals, for og bag) i min.

Det fungerer upåklageligt og optager 24/7, i parking-mode gemmer den ved bevægelse i billedet eller registreret slag i bilen. Følsomheden kan justeres, at jeg lukker døren er nok til at den registrerer et "impact" som den kalder det.

Blackvue er noget af det mest brugte inden for dashcams. Flere af modellerne kan kobles op med GPS og GSM moduler. GSM modulet giver muligheden for at sende en sms til din telefon ved en evt. påkørsel.

• #5   13. maj lyder som et jeg godt kunne bruge

• #6   13. maj dr590x-2ch starter i små 1900 kr. Blackvue er ikke de billigste dashcams på markedet, men brugervenligheden er super.
    Kan også anbefale deres program til computeren til at gennemse video. Der vises grafer for stødpåvirkning i x, y, z aksen smiley

• #7   13. maj så der en som 750x er det noget der bedre

• #8   13. maj Det er modellen en tand større.. Blackvue laver mange forskellige. 750x i 2-kanals løber også op i over 3000 kr smiley
    Du kan selv sammenligne de forskellige versioner på nettet og vurdere hvad du har brug for. For mit vedkommende er dr590x rigeligt. Bare husk et større SD kort end det originale på 32 GB. Blackvue kan laks køre 256 GB, så er der nok til 3-4 dages video smiley

• #9   13. maj okay Nice

• Bjerggaards

#10   13. maj Ja der er sket lidt med priserne på blackvue.. Købte mit 750x-2 for 2200kr da de begyndte at komme frem smiley
    Kan dog støtte op om deres software til desktop maskiner, men ikke deres app.. Det er noget ubrugeligt skrammel.
    Dog er fordelen ved 750 over 590 at det har cloud løsning, så hvis du betaler lille mdr gebyr (Ved ikke om alle har det, men mit havde LTE), så kan du gå ind hvor som helst, og se din bil live, og hvad der er sket ved den advarsel du netop har fået.

Men alt kommer an på hvilken form for budget du går rundt med..
    Som skrevet tidligere, så tager jeg hellere a800s over 590 og 750 (Mit 750x ligger stadig i en kasse i stuen et eller andet sted)

Der er lidt mere "prestige" over blackvue (Se det som apple i dashcam verdenen), men der betales også ekstra for dette, og det er langt fra et perfekt produkt (Fik byttet mit 3 gange)

• #11   13. maj jeg vil bruge 3-4000 så jeg ikke går ned på udstyr

• Bjerggaards

#12   13. maj Ok, så prøv at kig på enten garmin, eller blackvue..
    Hvis du vælger blackvue, så ville jeg anbefale batteri pack, eller i det mindste deres magic pro, som slår kamera fra, inden at bilen kommer så langt ned i spænding, at den ikke kan starte igen smiley
    Gør det også lettere at skjule monteringen

• #13   13. maj super tak for info

• #14   14. maj Jeg har et 900X 2ch men er ikke fan af deres app eller wifi integration, jeg har også et Garmin setup, det fungere meget nemmere og deres app samt forbindelse spiller bare, jeg har et 55 i front og et mini i bag, det er muligt at have 4 kameraer på en gang, så dit ønske om 360 kan løses ved et mini ud af hver siderude, et min bag og et "stort" i frontruden smiley

• #15   14. maj okay det jo fedt

Kommentér på:
Dash Cam

x