{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

fejlsøgning af loftbrlysning/bakspejl {{forumTopicSubject}}

NOGEN DER VED HVAD DETTE KAN VÆRE .. Hej alle sammen jeg har en mondeo fra 2003 hvor mit loftbelysning og bakspejl ikke virker og der kommer ikke strøm op til loft lampen . eller spejlet. der er ikke sprunget nogen sikring efter hvad jeg kan se , mit sædevarmer virker heller ikke er der evnt nogen der har prøvet det samme og som kan fortælle mig hvad der evnt er galt eller måske har forstand på fejlmåling, jeg bor i Brønderslev området, jeg har ikke selv forstand på at måle den slags ej heller ikke udstyr til det.mvh tommy


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fejlsøgning af loftbrlysning/bakspejl
  • #1   27. jul 2022 Kan være en omfort boks som har opgivet gejsten
    Eller mistet kodningen, så de omtalte funktioner er sat ud af spillet

    Men ja det kræver noget udmålninger af ledninger og signaler


  • #2   28. jul 2022 sædevarme er næsten sikkert at element er knækket inde i sæde

  • #3   28. jul 2022 Hvordan ved du at der ikke er strøm til lampen, når du ikke kan måle ?? smiley

    SKIFT sikringen, det er ikke altid at man kan se med det blotte øje at den er defekt, lidt afhængig af typen af sikring.....

    Ellers må du ud og købe et multimeter, de kan købes billigere end en værkstedstime......
    og så på Youtube og kigge, særligt hvis du kan lidt engelsk, eller kan Googele oversætte lidt for dig smiley På Youtube ligger der en masse Tips og Tricks smiley


  • #4   28. jul 2022 jeg fik en kammerat til at måle med et multimeter derfor ved jeg der ikke kommer strøm til lampen . og alle sikringerne er skiftet til helt nye.


Kommentér på:
fejlsøgning af loftbrlysning/bakspejl

Annonce