{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.050 visninger | Oprettet:

Peugeot 207 fjernbetjening nøgle virker ikke {{forumTopicSubject}}

Hej alle,
Jeg har lige købt en gammel Peugeot 207 SW fra 2008.
Da jeg kom hjem virkede fjernbetjeningen 1 gang og derefter har den ikke virket. Nøglehuset var noget medtaget, så det er blevet udskiftet, det samme er batteriet.

Nogen der har nogen gode forslag?
Jeg har læst noget om at man kan "genkode" nøglen, men det er ikke prøvet endnu.....nogen der har erfarning med sådan en nøgle ?

Mvh.
Jesper

Kommentarer på:  Peugeot 207 fjernbetjening nøgle virker ikke
  • #1   2. aug 2022 jeg har skiftet selve knapperne på en nøgle til en aygo

• #2   2. aug 2022 den virker ikke på nogle af knapperne, og det ville være mærkeligt hvis begge gik i stykker samtidig

• #3   2. aug 2022 nej fordi man trykker jo håret og lirker dem lidt når den ikke dur men hvor gammel er batteri i har sat i hvis den har lagt på lager i 10 år er den nok ikke så go igen

• #4   2. aug 2022 har du kodet den som det står i instruktionbogen, det skal man altid når man har skiftet batteri.

• #5   3. aug 2022 #4
    nej, jeg har ikke nogen instruktionsbog med til den. ved du evt. hvordan det gøres?

• #6   4. aug 2022 Sæt dig ind i bilen.. Luk alle døre og vinduer. "Dørene IKKE låst"

Sæt nøglen i tændingslåsen og sæt fuld tænding på. Tryk OMGÅENDE låseknappen ned på fjernbetjeningen. (Omgående betyder OMGÅENDE) ?

Hold låseknappen nede i mindst 10 sek. Eller til dørene EVT låser. (alt efter bil/model)

Tag nøglen ud af tændingslåsen, og test oplåsning/låsning med fjernbetjeningen..

OBS!!! Fjernbetjeningen virker ALDRIG siddende i tændingslåsen. Undtagen under "genkodning" som ovenstående.

• #7   7. aug 2022 jeg har prøvet ovenstående, men jeg kunne ikke få nøglen til at virke. kan det hjælpe at tage bilbatteriet fra i 5 min. og prøve igen?

Kommentér på:
Peugeot 207 fjernbetjening nøgle virker ikke

Annonce