{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Kadett 1.6 i uden gnist {{forumTopicSubject}}

Hej for søren Kadett´en ville ikke mere idag, den har længe haft lidt nøkker nogen gange ville den ikke starte, men jeg prøvede at stramme ignitoren og det hjalp, men den har stadig haft nogen udsættere. Men så idag døde den helt, slet ingen gnist. Men jeg har hørt igniteren er deres svage punkt så jeg tog op i thansen med det samme og fik en ny. kom ned til kadett´en igen, og den startede med det samme, så kørte jeg 500 meter cirka og så døde den igen. Jeg fandt ud af at der sprang en gnist fra spolen i tændspolen til hjernkernen, og det er jo klart der ikke er tænding på rørene så. Der var en flink fyr her inde på BG jeg kunne købe en brugt strømfordeler af, og det gjorde jeg så. har lige sat den i. og nu kan jeg godt nok få en gnist ud af tændspolen, men KUN når man har kørt på starteren og derefter tager tændingen af igen.... Altså må man kunne konkludere at den godt nok bygger et magnet felt op. Og den bliver skam også varm. Men den fatter så ikke at bryde feltet igen. Er der nogen der har en ide til hvorfor når nu jeg har skiftet de ting der plejer at være galt? HJÆLP please


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kadett 1.6 i uden gnist
Kommentér på:
Kadett 1.6 i uden gnist

Annonce