{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

320 bagtøj til 325 bagtøj?? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal have skiftet bagtøj, og ville så lige høre om hvad der egentlig bliver skiftet. 325 bagtøjet (med spær) er noget større end 320'eren, skal man så have noget større af et eller andet? smiley
Det er godt nok en dårlig forklaring, men håber der er et par skarpe hjerner som ved hvad jeg mener. smiley

Mvh Mikkel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  320 bagtøj til 325 bagtøj??
  • #1   6. apr 2007 Hvis der var en som kunne beskrive hvad man helt konkret gør, og hvad man skal bruge når man går fra 320 til 325, ville det være perfekt smiley

• #2   6. apr 2007 mener jeg ikke den får en langt bedre gearing med 325 bagtøj smiley men du kan godt skrotte dit 5 gear den kommer du aldrig op i .. RIX havde det i hans gamle 320i 2.0 6benet.. den gik 120 i anden gear.. gik ret godt det er godt til ræs men vil ikke mene der ligner noget der er økonomisk overhoved..

• #3   6. apr 2007 når ja .. daaah .. smiley

• #4   6. apr 2007 Nej du får netop en anden gearing ved at sætte et bagtøj fra en 25er på. Men jeg ville nu også holde mig til et 20er bagtøj så man beholder bedste acceleration og topfart.
    Og når du ændrer gearingen får du jo samtidig også en anden benzin økonomi.

• #5   6. apr 2007 Den skulle vidst falde et par 100 omdrejninger med det nye bagtøj, fik jeg af vide. Men hvad er det, som er ude i hver side, som man også er nød til at skifte når man går fra 320 til 325, ved i det?

• #6   6. apr 2007 Er det meget man ville kunne mærke det i accelerationen hvis man smider et 325 bagtøj på, motoren er jo en 323'er.

• #7   6. apr 2007 Nej hvis du i forvejen har en 23 motor så gør det nok ikk nær så meget. Ja hvis du kører med smal bagtøj nu og sætter et bredt på så skal du ha nogle andre trækaksler også..

• #8   6. apr 2007 • Bjørn •
    Okay, det var bare de trækaksler jeg ville frem til smiley Det er fordi det var meningen jeg skulle have haft den færdig i dag, men han så først forskellen i størrelsen idag, og det er jo ikke lige så nemt at få fat i sådan nogle trækaksler i dagene her smiley

- Nordjyde No. 1 -
    Bagtøjet jeg har fået mig skulle eftersigende sænke mine omdrejninger med 2-300, så det skulle være fint nok.

• #9   7. apr 2007 Når nu man skal have fat i sådan et par trækaksler, er det så kun fra 92'er modellen eller er det ens så man kan bruge andre modeller, bare det er til et 325'er?

Mikkel Krogh

Kommentér på:
320 bagtøj til 325 bagtøj??

Annonce