{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Airbag {{forumTopicSubject}}

Hjælp har et stort problem med min Audi A8 fra 97 kan ikke få airbag lampen til at stoppe med at lyse også efter mange for med computer på fra en jeg kender kommer fejlen igen og igen den siger der er for stor modstand i noget over i bagsædet har set efter med ledninger målet på de Kontakter der sidder i bunden og de virker ser det ud til. Jeg bor i Aalborg jeg tænker der nogle der har en anden ryk og bund af bagsædet jeg kunne låne eller ligger ind med et i sort læder må i gerne sige til. Hjælp tips og ider tages gerne imod er bare løbet ind i en mure pt og har kun
30 dage til om syn plz hjælp vis der er nogle der kan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Airbag
  • #1   13. dec 2022 https://www.nemdele.dk/fabrikat/audi/0136-a8-4d-95-til-03/7120-bagsaede-sedan

    Hammershøj Autoophug skulle have et bagsæde liggende på hylderne..


  • #2   13. dec 2022 Lampen kan nok først slukkes når fejlen er repareret.

    Hvis lampen begynder og lyse efter man sletter fejlkoder
    Så er der fejlen der stadig.

    Man kan køber sådanne modstander. Man kan sætte ind i stedet for DIv for de forskellige kontakter/ sensor og airbag.

    Så man kan fejlsøge, ved og sætte en modstander ind i stedet for det komponenter, man mistænker
    Da man ikke kan måle direkte på en airbag om den er defekt.

    Vi bruger det til fejlsøgning, og når man. Kan slette fejlen og den ikke kommer igen
    Ja så ved vi hvilken del vi skal skifte.

    Det har hjulpet os flere gange, til hurtiger og finde fejlen.

    Da det kan være bøvlet og udmåle i sær airbag systemmet


  • #3   13. dec 2022 Jeg siger mange tak indtil hvider for de gode råd

  • #4   8. jan 2023 Jubii så fik jeg løst mit problem med airbag lampen jeg kan ikke få Line arme ned så nu kan jeg komme til syn og få den godkendt ellers hed det af med nr pladenen det ville ikke ha vært godt

  • #5   8. jan 2023 Hvad var så problemet?

  • #6   9. jan 2023 Det var de censorer der sidder i bagsædet den del man sidder på der sidder der nogle i. Det er vis kun i A8 der gør det for kender fler der har A6 og der er der ingen i

Kommentér på:
Airbag

Annonce