{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Jan P
Jan P
Tilmeldt:
17. jan 2021
Emner: 2 Svar: 1

Turbolader {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Ford S-Max 1.8 tdci 2007, som havde en defekt turbo, som nu er blevet skiftet, der er også blevet sat ny EGR ventil på.
Vi fik som det første fik en turbo som ikke passede til bilen selvom de havde bestilt den efter registreringsnummeret.
Vi fik endelig en som passede, fik den sat på, nu ville bilen ikke starte, den ligesom slog i gang og gik ud inden den rigtig atr være i gang.
Min mekaniker satte måle udstyr på den, uden at finde fejl, alle ledninger brændstof tilførsel er tjekket uden han fandt fejl.
Han kiggede derefter på EGR ventilen, synes den ikke fungerede som den skulle, og derfor blev den også skiftet.
Nu kunne bilen starte, han kørte en tur i den, men den kvalte sig selv ved 40 kmt og ville ikke tage omdrejninger.
Det skal siges at regulatoren på turboen er elektronisk og ledninger målt igennem uden fejl.
Hvis han får sin kollega til at sidde i bilen og træde på speederen, mens han betjener regulatoren manuelt tager turboen omdrejninger som den skal.
Håber der nogen som kan hjælpe, eller har oplevet noget af det samme.
MVH Jan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Turbolader
Kommentér på:
Turbolader

Annonce