{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.383 visninger | Oprettet:

Sædevarme virker ikke i førerside {{forumTopicSubject}}

Hej kort efter jeg fik renset mine forsæder virkede sædde varme pludselig ikke længere i føre siden på min Polo bluemotion fra 2016.

Jeg høre det skulle være ekstremt dyrt at få lavet, men kan det virkelig passe ?

Hvis en har lyst til at se på den og mener den kan laves for rimelig penge hører jeg gerne fra dig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sædevarme virker ikke i førerside
  • #1   19. mar 2023 Trådene kan knække hvis man sætter knæene ned i sædet, en rens burde ikke gøre det.

  • #2   19. mar 2023 Hej
    Jeg har selv skiftet på min 2021 superb med lædersæder.
    Jeg fandt en video/billed serie som beskrev hvad der skulle til.
    Jeg havde tre problemer:
    1 Der var nogle fæstne lister som var noget GED at få på plads igen.
    2 Du kan ikke helt undgå at en smule af skummet bliver trukket af, også selvom du er meget forsigtig. Så længe du gør dit bedste kan det ikke ses bagefter.
    3 Nogle af de klips der sad i selve sædet (kroge ish) er ikke sjove at lege med.

    Der findes en del forumer og også videoer, her var en jeg lige faldt over:
    https://www.youtube.com/watch?v=t9P7XXvx1qQ

    Opgaven lyder nem, men forvent at bruge en god halv dag på primært at bande over clips og klemmer der skal bruges.

    Selve indsatsen der skal skiftes koster vidst omkring 1500kr.
    Jeg fik fat i mit af omveje og var så sur på mig selv, for jeg har kørt 5-6år uden sæde varme.... for 1500kr og en halv dag... skulle have været gjort for lang tid siden.

    Eletrisk sæde: Vær meget obs på hvornår du tager strøm fra (airbag), for sædets placering betyder en del for at få det ud.

    Og VW bruger nogle underlige torx agtige bits til at stramme sæderne med, dem fik jeg fat i sammen med varme-elementet, så ved ikke hvad de hedder eller størrelsen.


  • #3   21. mar 2023 check stikket under sædet. Prøv at afbryde og forbinde det et par gange

Kommentér på:
Sædevarme virker ikke i førerside

Annonce