{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gløderør
  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 305
    #1   28. mar 2023 Altså de bliver jo lige slidt, så de andre kan jo gå løbende. Men du kan hive dem alle 3 op og sætte strøm til fra et batteri. Sådan tester jeg dem. Men 3 cyl havde jeg nok smidt 3 nye i. Noget andet hvis det var en 8 er

  • #2   28. mar 2023 ligesom med at kun skifte en for pære de har alle kørt samme timer så alle er lige så slidt at en dør for de andre er bare den er lidt dårligere inde de andre så skift en skift alle men det er op til dig

  • #3   28. mar 2023 Men hvis den skal på værksted, så ville jeg få alle tre skiftet, hvis det er noget du kan selv, så ville jeg skifte et ad gangen, kør motoren godt varm så den er varm når du piller dem ud. Ville smøre dem med keramisk fedt, det holder.

  • #4   28. mar 2023 Hej. Jeg har en gang for mange tider siden fået at vide en gløderør kan finde på at smide det yderste spids når den bliver træt og det så evt kan koste en skade på topstykket. Om det passer eller ej ved jeg ikke. Men jeg har altid skiftet gløderør hvert 3 år. De koster næsten ingen ting.
    Mvh. Claus


  • #5   28. mar 2023 Skift dem alle. smiley

  • #6   29. mar 2023 Når man er i gang
    Kan man ligeså godt
    Skifte dem alle

    Eneste tidspunkt vi ikke skifter alle
    Er når gløderør er med tryksensor
    For de koster en halv arm.

    Har man det rette værktøj, tager det ikke lang tid og løsne gløderør.

    Men nogen motor i sæt psa, der skal man skulle meget ad, for og komme til gløderør
    Så der skifter man alle da det der koste
    Er timeløn på adskillelse og samling


  • #7   29. mar 2023 Er de trælse at komme til så skifter man alle. Er det lige til kan man være nærig med sine penge. men de koster normalt vist ikke alverden så tosset ikke at skifte dem alle.

Kommentér på:
Gløderør

Annonce