{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
315 visninger | Oprettet:

Mia I
Mia I
Emner: 1 Svar: 1

PEUGEOT 208 1,2 - HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Jeg står og vil købe en 208'er fra 2018 benzin
Kørt 84000km.

Kan læse mig lidt frem til at, det mest er på de lidt ældre modeller der opleves problemer?

Hvad tænker I?

Kommentarer på:  PEUGEOT 208 1,2 - HJÆLP
  • #1   16. maj Hvis den med 3 cylinder lade med køber den.. 208 med 4 cylinder 1.6 er bedste lille bil.. jeg har selv en som bil nr 2 .. den er fantastisk og økonomi .. afgift kun 130,- kr hver halvt år.

• Mia I
    Mia I Tilmeldt:
    maj 2023

Emner: 1 Svar: 1
    #2   16. maj Argument(er) på hvorfor jeg skal lade vær?

• #3   16. maj Den har dårlig motor.. vi ha haft mange kunde med motor ryste eller brugt olie eller motor defekt. Derfor jeg anbefaler ikke 3 cylinder motor på Peugeot

• #4   17. maj 1,2 har tandrem i oliebad. Tandremmen smuldrer derfor over tid og det sætter sig i sien til oliepumpen. Dette resulterer i at motoren ikke får smøring og begynder så at bruge olie.

FDM har ligefrem frarådet at man køber de biler med 1,2 motoren.

• #5   18. maj 3-cylindrede motorer er sparemotorer, men de bliver for pressede ved kørsel over 80 km/t, ville altid købe en 4-cylindret, den kører med mere overskud, dvs den bliver ikke presset på samme måde som den lille, og kan således være mere økonomisk på den lange bane.
    Tandremmen i oliebad ville jeg til enhver tid fravælge, kan blive en dyr oplevelse.

Kommentér på:
PEUGEOT 208 1,2 - HJÆLP

Annonce