{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Bendt M
Bendt M
Tilmeldt:
25. dec 2017
Følger: 10 Emner: 3 Svar: 14

el forbindelse {{forumTopicSubject}}

min 607 har fået skiftet starter og da jeg fik den hjem var der ikke strøm til nogen ting inde i bilen heller ikke indskrumenebræt , når man sætter nøglen i position 1 ,hverken kabine lys radio eller andre ting ,hvad kan der være sket ved monteringen af ny starter , når jeg drejer nøglen til position 2 staret bilen fint og alle kontrollamper virker og alt elektronik er ok , ladelampen slukker ikke men når vi måler lader den som den skal ,er der nogen der kan hjælpe mig ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  el forbindelse
  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.916
    #1   22. jun 2023 Har de glemt og montere et kabel på batteriet?

  • Bendt M
    Bendt M Tilmeldt:
    dec 2017

    Følger: 10 Emner: 3 Svar: 14
    #2   22. jun 2023 nej kablerne er monteret ellers kunde den jo ikke starte i position 2

  • #3   22. jun 2023 Ved ikke om dette lyder dumt men kunne ha røgt ved loftslys knappen så den ikke står på det den normalt vil gøre og din radio er slukket på radioen eller du måske skal ind i menuen og gøre noget der nu kender jeg ikke din radio?

  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.267
    #5   22. jun 2023 tjek batteri i bagagerum , mener det er sådan de opfører sig når det mangler strøm

  • Bendt M
    Bendt M Tilmeldt:
    dec 2017

    Følger: 10 Emner: 3 Svar: 14
    #6   24. jun 2023 hej luske ,jeg ved ikke om jeg kan svare dig her ,eller der er et andet sted jeg skulde skrive men du har ret der var gået en 50 amp forsikkring til det bagerste batteri da den blev skiftet virker det hele ,men bilen skal lige have lavet lidt svejsearbejde inden den skal til syn ,så kunde jeg godt tænke med at vide om mekanikeren skal koble begge batterier fra når der skal svejse ,????. mvh bendt

  • #7   24. jun 2023 Begge batterier skal frakobles, samt stik til ECU og ABS og deslignende

  • Bendt M
    Bendt M Tilmeldt:
    dec 2017

    Følger: 10 Emner: 3 Svar: 14
    #8   25. jun 2023 tak for hjælpen mhv bendt

Kommentér på:
el forbindelse

Annonce