{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

KHH
KHH
Tilmeldt:
16. okt 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Søger en Citroen kyndig {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg købte for 4 måneder siden en Citroen C1 fra 2016.

Sælger sagde da jeg købte den at man kunne sætte sådan en universal fartpilot i, hvilket jeg takkede nej til og gik derfra. Han ringede så 20min senere og sagde hans mekaniker havde snakket med Citroen og fundet ud af at hvis man skiftede fartbegrænser stangen ud med en ny version som de nye C1'ere kommer med fra fabrikken, skiftede en sensor og opdaterede softwaren, så ville det være som om den var født med det, hvilket var det der fik mig til at købe den.

Jeg er begyndt at tvivle på mekanikerens evige undskylder for hvorfor det ikke virker. Det virker stadig ikke efter 4 måneder.

Mine spørgsmål er så, er det overhovedet muligt at lave det de har lovet? Eller er den universale fartpilot den eneste mulighed? Har sælger "snydt" mig?

Det står i slutsedlen at jeg skal havde fartpilot på deres regning, så de er jo ret bundet i at skulle give mig det.

Tak på forhånd for svar
KHH


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger en Citroen kyndig
  • #1   25. jul 2023 ind til Citroén med den, de kan oplyse dig og lave den hvis det er muligt.

  • KHH
    KHH Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   25. jul 2023 Det skal laves igennem forhandleren jeg købte bilen ved for at det er gratis desværre, og har været forbi Citroen i min by, og de havde i hvert fald ikke tid til at snakke med mig, hvis jeg ikke havde tænkt mig at ligge mine penge hos dem, så nu håber jeg på at der er en Citroen kyndig blandt brugerne her.

  • #3   25. jul 2023 Har sat i flere aygo af den nye model 2014 og op (ikke aygo X). Det et sæt fra lp.dk hvor man kobler en boks imellem obd stikket og noget strøm og så en diode der lyser grøn når man aktivér fartpilot.
    Så har man både det originale fartbegrænser og fartpilot fra den samme originale arm. det nemt at sætte i.


Kommentér på:
Søger en Citroen kyndig

Annonce