Langt lys og kort lys på angelseyes? {{forumTopicSubject}}
Hej alle BG'ere...
Jeg har erhvervet mig et sæt angelseyes til min punto mrk 1, og har nu fået monteret disse.
Men jeg er sgu blevet lidt i tvivl om hva dælen der er det lange lys og det korte lys på de herligheder. På punto mrk 1 orig. lygterne er der jo kun 1 pærer til begge funktioner, men på disse nye er kort og langt lys delt op i 2 individuelle pærer (tror jeg?)
Som det er nu kører jeg rundt med lygten "bag dioderingen" tændt som kørelys, og lygten inderst, som langt lys. Men idet jeg lyser skilte op langt forude med nuværende konfigutation tror jeg der skal byttes om...
Mit sæt svarer til denne model (højre lygte på billede):
http://www.carzone.dk/shop/fiat-punto-krom-4611p.html
Er der nogen der kan svare mig på om det er lygten bag dioderingen eller den inderste som er ment til kørelys?
//Steven
jul 2005
Følger: 97 Følgere: 101 Biler: 4 Emner: 563 Svar: 7.169
Vil gætte på det er H7 pærer ?
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 22
Jeg ved faktisk ikke hvilke pærer der sidder i. Men det er eddermanme nogen der trækker nogen ampere kontra de pærer fra orig lygterne hehe.
Men skal lige være enig her. Når du siger inderste er det så set fra "inde i bilen" eller set som på billedet jeg vedhæftede?
//Steven
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 5 Emner: 5 Svar: 1.189
jul 2005
Følger: 97 Følgere: 101 Biler: 4 Emner: 563 Svar: 7.169
Den der er til venstre på billedet er til nærlys og den yderste ring til højre er til langtlys !!
Langt lys og kort lys på angelseyes?