{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

km tal efter nyt speedometer {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en Citroen C3 fra 2012 som lige har været til syn med 193000 km, men her forleden var der ikke længere lys i km-tæller displayet så jeg købte et brugt, men nu står der et forkert km tal på 235000

Synet var for to uger siden, så det er tydeligt at se hensigten ikke er snyd. Jeg har stadig det gamle instrumentbræt. Kan man fixe det gamle instrumentbræt eller kan man rette det "nye" jeg har sat i?

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  km tal efter nyt speedometer
  • #1   18. aug 2023 Google: speedometer justering så finder du nok en i dit nærområde.
    Er ikke noget du blot lige selv gør, få det fikset ellers får du bøvl når du engang skal sælge bilen.


  • #2   18. aug 2023 Citroën tager det højeste i enten speedometer eller BSi.

    Hvis du skifter tilbage til det gamle, vil det også sige 235.000, da din BSi nu har taget det nummer.

    Det eneste du kan gøre er, at få nogen til at spole km tilbage, til hvad det burde være.


  • #3   18. aug 2023 Er det ikke lige meget ? Med et så højt kilometertal får du formentlig ikke en bukket 50 øre mere for bilen om den har kørt 195 eller 235.000 km.Skriv hvornår du har skiftet speedometer i din service bog og km tal så er den prut slået og en udgift på en næsten værdiløs bil sparet.



Kommentér på:
km tal efter nyt speedometer

Annonce