{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Én med laser/radar detector i bilen
  • #1   15. apr 2007 Mener de bruger laser, så der burde den også advare.

• #2   15. apr 2007 Den jeg har i min bil, advare klart når der står en af dem. Så jeg kan kun sige at det burde den da gøre..

• #3   15. apr 2007 Ja min reagere også på de fart målere...

• #4   15. apr 2007 Men er der nogen der har prøvet at køre forbi en fotovogn? har jeg nemlig ikke, men det burde jo virke

• #5   15. apr 2007 Hvor købes disse? Og ca pris?

• #6   15. apr 2007 Lytter også med

• #7   15. apr 2007 jamen de kan købes mange steder. f.eks alarmshop.dk ellers er der mange på ebay. bare vær opmærksom på om de er beregnet til brug i DK.

• #8   15. apr 2007 Fart visere.

De fart visere som står rundt omkring i danmark bruger ikke alle samme teknoligi.
    Langt de fleste bruger radar.
    Nogle af de aller første brugte en radar type som sidder monteret oppe på toppen af kassen mange tror det er et kamera, men det er ikke tilfældet. de kan kendes på de har røde diode tal.

De nyere af slagsen har gule diode tal.
    Og bruger også radar, men den er monteret inde i kassen og kikker igennem fronten.

Der findes også typer som ikke kun bruges til fartvisning men også registrer de biler som køre på vejen, med axel afstand og på den måde kan se om det er last vogne biler og laver dermed en statestik kommunerne bruger.
    Disse stationer/fartvisere bruger ikke radar men spoler i vejen som måler dig når du køre henover dem, og dem vil i ikke kunne detektere.
    Men kan kende dem på man ligesom kan skimte nogle sorte firkantede strger på vejen lige før fartviseren.

Der bruges ikke laser på nogle fartvisere overhoved.

Fotobilerne bruger kun radar teknologien. men de køre på en anden frekvens end fartviserene gør og derfor skal de radar detektore man køber kunne detektere denne frekvens, og ikke alle kan det.

Jeg arbejder i øvrigt med alt det her til dagligt.

• #9   16. apr 2007 Hold da op du har styr på det smiley

Så er jeg næsten sikker på at du ved hvad man skal købe, som virker til både almindelig radare og fotovogne, og hvor man kan få dem?

• #10   16. apr 2007 Har du evt. erfaringer med "Bell Evo 966R" og "Bell lasertrack" som kan fåes på alarmshop.dk?

• #11   16. apr 2007 Det aller bedste midel til ikke at blive fanget i disse "fælder" er ret indviklet, men det er ikke umuligt.
    Der findes nemlig en helt specielt løsning som jeg også selv bruger, den koster faktisk mindre end 1000 Kr. og så er den så vild at der intet kan gå galt, de kan skjule sig lige så meget som de vil og selv om der skulle opstå nye former for udstyr til at blive målt med så er denne løsning ligeglad da den er fremtids sikret.

Der er bare et lille minus, løsningen har en svaghed og gør at bilen man bruger den i ikke føles som den samme mere.

Løsningen som der er tale om kan ikke købes i nogen butikker men virker efter mund til mund metoden.
    Jeg har den fornøjelse af at give denne løsning videre.

Here it goes....

Først tjækker du bil batteriet om det har 12 Volt konstant ved tomgang.
    Herefter monterer du en tyk stelledning fra batteriet og ind i kabinen, så stikker man ledningen i en samlemuffe sammen med stellen der kommer fra tændningen.
    Det kan virker ret værdiløst og det er det nu også.
    Så derfor går vi videre til den rigtige løsning.

Overhold hastigheds grænserne smiley
    Kør efter forholdende smiley
    Kør altid som om du tror på at det faktisk kan gå galt, hvis du ikke overholder ovenstående.

Nu er der rigtig mange som synes jeg er en "biip"
    smiley men det er også ok. smiley

Jeg har ingen erfaring med nogen former for udstyr.
    Men jeg ved da der findes noget der virker.
    Dem hvor de står med laser og skyder er der desvære ingen brugbare løsninger på.
    Dem der findes som kan detektere laser kan ikke nå at reagere da laseren kun er til stede når Hr. betjent har trykket på knappen og du er taget til fange.
    De bruger godt nok laser sigte men det bliver skudt op på et lille kikkert sigte som en rød prik og derfor sendes det ikke ud mod belisten og kan derfor ikke fanges.

i øvrigt kan man jo få en bøde på 2000 Kr for at køre med dette udstyr. som er ulovligt hehe.... men du kan jo købe det og afprøve det på fart viserne det sker der intet ved, andet end du overtræder loven smiley

• #12   16. apr 2007 Hehe... Du har sgu humor smiley Jeg giver dig fuldstændig ret. Meeen du kunne jo være sjovt at vide om noget af alt det skrammel som bliver solgt, det virker smiley

• #13   16. apr 2007 Det gør det.
    Men få en form for garanti hos forhandæeren der sælger det for at det virker i danmark.

Hehe humor er altid spas... smiley

Men personligt så gad jeg ikke have sådan en digel dangel til at hænge på en sugekop i forruden. som de jo skal for at "se" og ledninger og sager.

Men Du kan jo sagtens afprøve det uden at overskride hastighedden.
    fordi radaren i fotobilerne og fartviserene skyder jo konstant og så skal udstyret nok give udslag hvis det kan "se" det.

Men foto bilerne skyder ikke direkte mod belisterne så derfor detektere den nok ikke dem før du er alt for tæt på. Den skyder samtidig i en rigtig snæver stråle.

Der er nok ingen vej uden om end at afprøve det, eller håbe på der er en der ser dette indlæg og giver sin erfaring videre smiley

Kommentér på:
Én med laser/radar detector i bilen

Annonce