{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

ole M
ole M
Tilmeldt:
16. okt 2023
Emner: 1 Svar: 1

vinduesvisker virker ikke på min skoda Roomster {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har ældre Rommster fra 2011 Min visker motor gik i stykker, magnaterne i motoren var løsnet. så den skulle skiftes. intet problem ny motor isat. Der skete bare intet. alt er prøvet, endnu en ny motor er isat . BMC er udskiftet på Aut. Skodaværksted. Der er fordbindelse når ledningerne testes på et søger. Eneste måde den vil køre på er ved at der er lavet en ekstra stel direkte til motorens metal del... hvad sker der????? når stel lusen er tilkoblet. kan jeg bruge mine visker manuelt! altså unde styring. Viskeren stopper når jeg ikke aktiverer den mere. når jeg vil bruge min sprinter væske skal tændingen tage helt fra for at den igen vil slukke.. træls med træls på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vinduesvisker virker ikke på min skoda Roomster
  • #1   16. okt 2023 Lyder som om du har et flosset kabel.

    Når man måler/tester et kabel kan det gøres på to måder, med et billigt multimeter som viser de volt der kommer. Eller ved at sætte en pære ind i lednings flowet. Det sidste tester om ledningerne tillader at der er last på. Jeg tror du har problemer med dine kabler. Se om du kan få luset en 12 pære (forlygte pære eller lign) ind på ledningen/stikket Hvis den kan lyse når du aktivere viskerarmen er alt ok.
    En anden mulighed kunne være en træt viskerarm, men umiddelbart lyder det som om du har noget bøvl med ledningerne.
    Der findes en stribe youtube videoer som hjælper med at spore dårlige kabler. Jeg kan godt lide diagnose dan for han er meget tydelig med hvad han gør.


  • #2   16. okt 2023 Det er træls, hvad med viskerarmen, er den kontrolleret? For det ville umiddelbart være mit gæt, en viskermotor plejer at være stelstyret, altså den får konstant plus, og det er så stellen der så at sige aktiverer den.

  • #3   16. okt 2023 DiagnoseDan er kanon, Pinehollow diagnostic, er absolut også værd at kigge på.

  • Eddie F
    Eddie F Tilmeldt:
    apr 2023

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 61
    #4   18. okt 2023 Har du undersøgt kontakten i front hjelm låsen ?

  • ole M
    ole M Tilmeldt:
    okt 2023

    Emner: 1 Svar: 1
    #5   18. okt 2023 ja den er også afprøvet. ny motor x2 nyt vikser træk og en regning på 1000 kr for at få den testet og undersøgt på et autoriseret Skoda værksted. alt uden det ønskede resultat.

Kommentér på:
vinduesvisker virker ikke på min skoda Roomster

Annonce