{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Trailer Stik 13 pol er der kvalitets forskel? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har udfordringer med strømmen.

Er der forskel på kvaliteten på 13 pols stikdåser - det der sidder fast på bilen ved trækket

Jeg ville købe et Bosch i thansen men der var ikke den der gummi bagside med - det var der tilgengæld på deres eget no name.

Jeg gider ikke spare, hvis det er et dumt sted, at spare.

( årsag til skiftet Jeg har haft lånt min bil ud til et familie medlem der skulle køre med trailer - han kendte ikke 13 pols stik og jeg skulle nok have brugt lidt længere tid på at forklare.

Resultatet nu kan jeg ikke få lys i hverken trailer eller cykel stativ.

Tilgengæld blinker mine blinklys på bilen vildt hurtigt når jeg slutter en af tingene til.)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trailer Stik 13 pol er der kvalitets forskel?
  • #1   9. feb Min søster skulle låne min næsten nye Variant trailer, og da jeg fik den igen var stikket smadret i hovedet for hun kunne ikke forstå at man skulle dreje hovedet på stikke for at det ville passe sammen.

    jeg hader at låne ting ud til folk, for det er tit i stykker når man får det igen, eller når man låner helt nyt BAHCO topnøglesæt ud til sin kammerat, så mangler der nogle toppe når man får det igen! men hvis man siger nej til at folk kan låne ting, bliver folk jo pisse sure...


  • #2   9. feb Lyder bekendt lige det med stikker men- jeg har sjældent problemer med at låne ting ud.

  • #3   9. feb Ville se om der var en mulighed for at købe det originalt, tit er det samlet og der sidder et stik der bare skal samles, plug and play.

  • #4   10. feb # 1
    Problemet kan ganske let løses ved at du siger "at intet i denne verden er gratis" og derfor liiige forlanger "en vis form for sikkerhed": er der så mangler NÅR du får genstanden tilbage, ja så er pengene desværre brugt smiley (Har selv prøvet det ved biludlån, hvor jeg idag nok ville henvise til div. biludlejningsportaler)
    DET ER IKKE DIG DEN ER GAL MED, MEN DEM...!


  • #5   10. feb Jeg kan godt se hvad du mener Knud! så næste gang at naboen spøger om han må låne noget værktøj, så finder jeg lige en leje kontrakt og fortæller ham at det koster et depositum på 1500 kr, og et leje gebyr på 450 kr i døgnet smiley smiley så får naboerne da noget at snakke om smiley

  • Eddie F
    Eddie F Tilmeldt:
    apr 2023

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 74
    #6   10. feb Hvilket bilmærke og hvilken model/årgang fabriksmonterede stik er anderledes end dem til eftermontering !

  • #7   12. feb Du kunne jo også bare bruge gummi bagsiden fra det gamle, det har de vel ikke ødelagt. ??

Kommentér på:
Trailer Stik 13 pol er der kvalitets forskel?

Annonce