{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begge forpærer gået?
  • #1   24. apr 2007 Det er ikke usandsynligt smiley

• #2   24. apr 2007 måske man plejer gerne at sige at når man skifter den ene kan man ligesågodt skifte den anden samtidig for den springer inden for ret kort tid. men har sku aldrig hørt om så kort

• #3   24. apr 2007 ja, holdbarheden på pærer er stort set den samme, så de ryger gerne parvis. Jeg vil anbefale dig at have "halvslidte" pærer i den ene side, så du undgår "black-out"

• #4   24. apr 2007 de har jo brændt lige længe så det kan godt være

• #5   24. apr 2007 jesper .

det er rigtigt, men farligt

• #6   24. apr 2007 farligt? det er farligt at miste bremsevæske...

det er ikke farligt at miste to pærer.
    rolig nu, det overlever man nok! man kører jeg bare hjem og skifter

• #7   24. apr 2007 Hvis der har været noget med elnettet.
    En overladning eller andet så pærene har fået for meget strøm kan de jo sagtens være gået samtidig af den grund..
    Har oplevet det på en af limoerne hvor vi lavede alverdens hundekunster og tjekkede ledninger før vi prøvede at tjekke pærerne fordi vi ik rigtig troede på de gik på en gang.

• #8   24. apr 2007 Peder B:
    Kommer sku an på om det en regnvåd decemberaften eller en solbeskinnet sommeraften...

• #9   24. apr 2007 Har selv prøvet det på en gammel kadett at begge 2 røg indenfor et par timer, så det er ikke usandsynligt.

• #10   24. apr 2007 jo men nu snakker vi jo nu her!

forår/sommer...
    og lige for tiden pis regner det ikke, og det er lyst længe om aftenen.

prøver bare at sige at det ikke er så farligt igen...
    falder dit hjul af eller mister du al bremsevæsken så er det FARLIGT

• #11   24. apr 2007 Nej Nej.

At miste 2 pære er farligt ude på landet kl. 3 om natten.

At hjulet falder af eller al bremsevæsken forsvinder er sindsygt og morderisk FARLIGT.

Jeg prøvet engang at miste al bremsevæsken og havde lige lavet en overhæling med ja 150 og det var vist ikke på motorvejen, fordi 500 meter længere henne kom der et lyskryds som havde tænkt sig at se rødt.
    Mig og min gode tillid trådte ikke hårdt men bestem på bremsen, kun for at erfare at sådan skulle det ikke være i dag.
    Jeg mistet bremse evnen på forhjulene pga. overskåret bræmse slange og da jeg fortalte om hendelsen bagefter, var det ikke lige ordet farligt jeg brugte smiley nærmere sindsyg vild og panisk situation og nået med overlevelse og død var også indblandet i forklaringen smiley

Forklaringen som kunne også have lydt:
    Ih jo mine bremser virkede jo ikke og ja hva gør en klog på en solrig dag, jeg kørte jo de der voldsomme 150 mod det svage røde lys.
    Jeg tog det helt rolig i dette lille farlige hendelses forløb som var ved at hende og løftede min pegefinger over for det røde lys mens jeg tyssede på bilen for at stoppe. alt imens jeg vinkede til en flink Ko som stod inde på marken.
    Da bilen endelig var bragt til standsning skyndte jeg mig ud foran bilen og med hævet stemme sige fy da da, det gør du ikke en anden gang smiley hehe.

Du kan godt tage lidt gas ik Peder B smiley hehe

Kommentér på:
Begge forpærer gået?

Annonce