{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Problemer med Magicar... STADIG !!! {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Ved godt det er repost, men blev ik meget klogere ved de sidste indlæg.

Jeg har fået monteret en magicar 902f i vognen, men jeg har lidt problemer med at få fjbt. og alarmen til at arbejde 100% sammen.

Jeg kan sagtens slå alarmen til og fra, og åbne bagage-rummet osv.!

Men alle de info som fjbt. gerne skulle vise, om alarmen er slået til/fra, om bagagerummet/døre er åben/lukket, temperatur i bilen osv osv., kan jeg ik få den til at vise....! Som om de ik arbejder helt godt nok sammen de to enheder...?? Hva har jeg gjort forkert, eller kan jeg lige gøre??

Og fjernbetjeningen gør heller ingenting, når alarmen går..., den skulle vel gerne gå helt amok..., men intet sker der...!

Der MÅ da være nogen der har haft samme problem???

Og jeg HAR prøvet at dreje nøglen 3 of 5 gange til tænding, og så trykke på knap 1..., hjælper ingenting..!
Overvejer snart at klage til sælger, og forsøge at få en ny boks eller fjernbetjening tilsendt..

Kan evt. kontaktes på 2856-9886

Takker på forhånd.

Mvh Lars


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med Magicar... STADIG !!!
  • #1   24. apr 2007 Har en kammerat der ar oplevet at få skiftet hans boks da der var en fejl i den. Jeg vil anbefale dig at kontakte den sælger du har købt ved og få noget support i første omgang. Hvis ikke dette hjælper må du jo have din boks til ombytning og se om det hjælper på problemet.

  • #2   24. apr 2007 Freimann: Var det samme problem han havde med hans???
    Jeg har kontaktet firmaet jeg har købt den a, og han foreslog det med at tage strømmen fra den i nogle min., men det hjalp ik..!

    mvh


Kommentér på:
Problemer med Magicar... STADIG !!!

Annonce