Bil trækker til siden, trods fejlsøgning {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har brug for kreative ideer og jeres erfaring til hvad en klog gør.
Citroën c3 trækker til højre, sporing afhjalp intet, sporingskontrol lavet ved et andet værksted, hvor det blev konstateret at de tal der ikke var perfekte, stod lidt for langt mod venstre, men at en ny sporing nok ikke ville hjælpe, da bilen trækker til højre.
Styretøj blev tjekket igennem, ingen fejl fundet.
Dækkene er blevet hurtigt slidt skæve, så det blir for dyrt at købe nye hjul, flere gange årligt, men virker også dyrt at blive ved med at rende på værksted, og betale for at folk konstatere ingen fejl.
Hvad gør en klog?
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 631 Annoncer: 1 Emner: 576 Svar: 15.797
Et værksted der er autoriseret Citroén kan finde fejlen, men dækfirmaer har jo speciale i skæve dæk.
Få altid en 4-hjuls udmåling.
Hvor er du lokaliseret henne??
nov 2005
Følgere: 166 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.193
Tyder på den der har kigget på bilen
Ikke ved noget om det.
Hvis den trækker til siden er der noget galt
Og er det undervognen
Burde de kunne se det på tallerne
Hvis man lave en 4 hjuls udmåling.
Men kræver man kan andet end og skrue på bilen, ind til tallene bliver grønne
jul 2024
Emner: 1 Svar: 2
Det første værksted, var ikke gode, og virkede utroværdige, (dækkene var på dette tidspunkt ikke skæve, men de påstod at de var og at det var derfor den trak, og ville sælge mig nye dæk (automester værksted) - derfor tog jeg til et andet værksted, euromaster, da de laver gratis sporingskontrol.
Hvorfor siger du med sikkerhed, at et et Citroën værksted kan finde fejlen, hvad kan de, som andre ikke kan?
Jeg bor nær Herning.
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.257
jul 2024
Emner: 1 Svar: 2
Smart, bortset fra at jeg ikke kan læse tanker, eller kende folks evner, uden at have oplevet dem.
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.257
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 2.644
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 631 Annoncer: 1 Emner: 576 Svar: 15.797
Kan et Automester værksted ikke finde fejlen, og vil have penge for det, så kan man vel klage til Automester organisationen.
Ingen kan leve af at lave gratis udmåling, derfor finder de noget der er defekt som de så kan skifte og tjene penge på, eller de satser på du kommer igen til service.
Skjernvej 1 i Skjern, Bent, han kan lave biler.
PS!
Kør pænt over kantstene i 1ste gear, og lav fart over fartbump.
styretøjskomponenterne kommer ud af justering hvis man fræser over huller og bump, just saying.
Bil trækker til siden, trods fejlsøgning