{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Generator.... dårlig stel?. {{forumTopicSubject}}

Hej BG .

For ca 2 måneder siden stod generatoren af, den som har siddet på bilen siden 2008.
Nu 2 måneder efter den er så stået af igen ... Den nye var godt nok købt i Thansen, men den burde vel kunne holde en del år.

Efter arbejde kiggede et par unge gutter der mekker lidt i biler i privaten , de kiggede i motorrummet og kunne se der var dårlig stel flere steder, værst oppe ved batteriet .
Men kan dårligt stel forbindelse ødelægge en generator på ca 2 måneder, eller hvad kan ellers gøre det, bare dårlig reservedel?.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Generator.... dårlig stel?.
  • #1   9. okt 2024 Dårlig stel kan gøre mange ting
    Og en ting er at dræbe elektronik

• #2   9. okt 2024 Dårlig sted kan ødelægge stort set alt elektronik. Så tvivler på der er en dårlig del. Men mere de dårlige stelpunkter

• #3   9. okt 2024 er det Bosch eller bereni? for bereni er deres eget brand med renoverede generatorer som ofte fejler noget. (ladning,leje støj osv) det er ends fik fortalt af en ekspedient at dette sker ofte da jeg havde problemer med mit det samme med min kammerat

• #4   13. okt 2024 #3 kan ikke huske om det er en bereni, Men tror det var det, fordi man skulle have den gamle generator med for og købe en bosch og min far havde ikke den gamle generartor med.... Ja den var ikke pillet ud endnu.
    Dyre lærepenge NU har jeg en bosch generator og og der er renset diverse stel forbindelser, Hvis den så brækker efter ca 3 måneder , så kunne det godt være jeg skulle finde en anden mekaniker . Eller hvad kunne problemet ellers være?.

• #5   13. okt 2024 Generator behøver nødvendigvis ikke være død bare fordi der er dårlig stel. Jeg har gennem tiden skiftet mange dårlig forbindelser hvor Generator / Starter har fungeret perfekt flere år efter. Jeg handler mest ved T Hansen / AD Danmark som er samme firma uden problemer med deres produkter smiley

Kommentér på:
Generator.... dårlig stel?.

Annonce